کد خبر 870038
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
حاجی بابایی

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: این فراکسیون هیچ خواسته‌ای از رئیس‌جمهور جز برطرف کردن مشکلات مردم، رفع گرانی‌ها و هم‌چنین رفع فضای موجود جامعه ندارد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت:‌ در این موقعیتی که به نظر می‌رسد وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست و سیاست‌های دولت شکست خورده و همچنین توقعات بحق اجتماعی وجود دارد و با توجه به فضای مومی که برای تغییر تیم اقتصادی دولت وجود دارد، باید به دولت هشدار داد.

وی همچنین خطاب به دولت افزود: دولت باید مواظبت کند که از چاله به چاه نیفتد. 

بیشتر بخوانید:

حمایت فراکسیون نمایندگان ولایی از رئیس جمهور

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس  یادآور شد: خبرهایی می‌رسد مبنی بر اینکه گروه‌هایی به دنبال فشار بر دولت هستند تا خود را برای جایگزینی تیم اقتصادی دولت بر دولت تحمیل کنند. 

حاجی‌بابایی در ادامه اعلام کرد که فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس هیچ خواسته‌ای از رئیس‌جمهور جز رفع مشکلات مردم، رفع مشکل گرانی‌ها و همچنین رفع فضای موجود جامعه ندارد و به دنبال معرفی فرد و جایگزینی هیچ شخصی نیست. 

وی بر همین اساس اضافه کرد: بنابراین حمایت فراکسیون نمایندگان ولایی از این اقدام دولت مبنی بر رفع مشکلات مردم، تنها برای رفع مشکل مردم و مقابله با جبهه استکبار جهانی است. 

 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: این حمایت فراکسیون ما باید مورد عنایت رئیس‌جمهور قرار گیرد و دست رئیس‌جمهور را باز کند، برای اینکه افراد کارآمد را به کار بگیرد. 

حاجی‌بابایی افزود: افرادی که کارآمدی که در کابینه دولت کارآمدی داشته باشند و مشکلات دیگری برای دولت به وجود بیاورند و نوعی ناهماهنگی ایجاد کند به هیچ وجه مورد توجه فراکسیون ولایی مجلس نیستند. 

وی اظهار داشت: به همین دلیل ما به آقای رئیس‌جمهور هشدار می‌دهیم که از چاله به چاه نیفتد و افرادی را انتخاب کند که جهادی کار کنند، اعتقاد به جنگ اقتصادی داشته باشند، اعتقاد به کشور و نظام در آنها مشهود باشد و افرادی باشند که حس کنند همانند هشت سال از کشور و نظام و مردمشان دفاع می‌کنند. 

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: درنهایت افرادی در دولت باید باشند که آبروی خود را فقط برای کشور، نظام و رفع مشکلات مردم صرف کنند، نه حزب و گروه خاص.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس