تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال کشورمان در یک بازی بسیار نزدیک مقابل قطر در ثانیه آخر به پیروزی رسیدند.

به گزارش مشرق، در آغاز پنجره سوم مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال تیم ملی بسکتبال کشورمان در قطر میزبان این تیم بود که توانست در یک بازی بسیار نزدیک و ۲ امتیاز اختلاف و با نتیجه ۷۷  بر ۷۵ قطر را از پیش‌رو بردارد.

در این مسابقه ملی‌پوشان کشورمان در ابتدا بازی را خوب آغاز نکردند و کوارترهای اول و دوم را ۱۴ بر ۱۱ و ۲۴ بر ۱۸ واگذار کردند. اما در نیمه دوم و با آغاز کوارتر سوم بازی طوفانی ملی‌پوشان کشورمان شروع شد و آنها توانستند ۱۷ بر ۱۸ این کوارتر را با پیروزی به پایان برسانند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع که از ابتدای مسابقه از حریف خود عقب بودند در اواسط همین کوارتر موفق شدند سرانجام از حریف‌شان پیش بیافتند

 ۱۰ دقیقه پایانی اوج هیجان بازی بود و هر دو تیم برای پیروی می‌جنگیدند قطری‌ها که به نظر می‌رسید تیم‌شان در این پنجره متحول شده است در خانه ملی‌پوشان کشورمان را اذیت کردند و حتی ۱۰ امتیاز هم جلو افتادند اما در ۲ دقیقه پایانی همه چیز به سود ایران بود.

ثانیه‌های آخر تیم برنده و بازنده مشخص نبود. ۹ ثانیه به پایان مانده بود که توپ در اختیار ایران قرار گرفت و بهنام یخچالی با یک حرکت خوب توپ را به کاظمی داد تا او با وارد کردن آن به سبد سند پیروزی ایران را امضا کند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در ادامه این پنجره روز دوشنبه ساعت ۱۶ در تهران و سالن آزادی میزبان قزاقستان خواهد بود. ملی‌پوشان کشورمان که صدرنشین این گروه هستند در بازی رفت نیز قزاق‌ها را شکست داده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس