کد خبر 869398
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
نقوی حسینی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما از رویکرد جدید آقای رئیس جمهوری برای تغییر در رویه‌های موجود در شرایط فعلی دشمن حمایت می کنیم و معتقدیم که این حرف‌ها نباید در حد شعار بماند.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های امروز رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور در خصوص مقاومت در برابر دشمن و تغییر رویکرد در شرایط فعلی کشور گفت:‌ ما از این رویکرد دولت حمایت می‌کنیم و معتقدیم که صحبت‌های امروز آقای رئیس جمهور باید جنبه عملیاتی به خود بگیرد و در حد حرف باقی نماند.

وی افزود: شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که سر دادن شعار و تبلیغات این چنینی جایگاهی ندارد و عرصه، عرصه عمل است و باید حرف‌ها و صحبت‌ها جنبه اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:‌ امروز ما در دو جبهه داخلی و خارجی باید به فعالیت بپردازیم و ضمن اینکه در داخل به حمایت از تولیدکنندگان می‌پردازیم در عرصه خارجی باید در مقابل دشمن تمام‌ قد بایستیم و مقاومت کنیم.

بیشتر بخوانید:

راه حل مشکلات اقتصادی از زبان نقوی حسینی

نقوی‌حسینی خواستار تغییرات در دولت شد

نقوی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کشور ایجاد می‌کند تا تیم اقتصادی دولت تغییر کند چرا که آقایانی که اکنون در رأس کار در این بخش هستند 5-6 سال است که در این سمت هستند و نتیجه کار آنها را امروز می‌بینیم و باید نیروهای جوان، خلاق و جهادی جایگزین آنها شود.

وی در پایان گفت: ما از رویکرد دولت برای حمایت از تولید ملی حمایت می‌کنیم و خواستار تغییر در رویکرد و تیم اقتصادی دولت هستیم و نمایندگان امروز با صدور بیانیه‌ای و با امضای 187 نفر از وکلای ملت این خواسته را از دولت مطرح کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    13 1
    متاسفانه ایشان در زمان مشکلات بجای عمل گرایی فقط شعار درمانی دارد .خروج امریکا از برجام قطعاً ایران را پیشرفته تر میکند اگر ایرانی ها اعتماد به نفس داشته باشند جلوی فساد را بگیرند و تلاش بیشتر کنند و بر خدا توکل کنند
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
      7 0
      اگر ایرانیها اعتماد به خدا و وعدهایش داشته باشند و ...
  • هاتف IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    13 0
    به شرطی که شعار نباشد .
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    9 1
    شما هم بعد سالها این دولت و روحانی را نشناختین
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
      5 0
      این از تاکتیک های سیاسی است الان که تو سیاستهاشون به بن بست خوردن برای فراموشی جامعه از وعده هاشون و حدر رفت سرمایه های کشور شدن طرفدار پیشرفت کجایی بیست درصد؟
  • کیا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    9 1
    توبه گرگ مرگ است..........
  • DE ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    1 0
    توبه مرگ گرگ هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس