کد خبر 869387
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷
رضا قوچان نژاد

ملی‌پوش ایران از بازی‌های ملی فوتبال در تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، رضا قوچان نژاد مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تیم ملی خداحافظی کرد.

وی عضو تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود اما فرصت بازی در ۳ دیدار ایران مقابل حریفان خود را پیدا نکرد.

گوچی در طول ۶ سال حضور در تیم ملی ایران ۴۴ بازی انجام داد و ۱۶ گل هم به ثمر رساند. گل صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل کره جنوبی و گل به بوسنی در جام جهانی ۲۰۱۴ از ماندگارترین گلهای این مهاجم به شمار می رود.

متن خداحافظی قوچان نژاد به شرح زیر است:

سلام،
میگن فوتبال قشنگترین ورزش دنیاست. کسی که پاهاش به توپ خورده میتونه این حرف رو تایید کنه. ورزش فوتبال نه به دین و مذهب فرد نگاه میکنه، نه به اصلیت فرد و نه به وضعیت مالیِ فرد. 
ای کاش همه جا اینطوری به فوتبال نگاه میکردن..!ای کاش آدمایی که نور دستشونه، جاهای تاریک رو نور می انداختن تا همه بتونیم ببینیم، نه اینکه 
فقط خودشون ببینن.
بزرگترین هدف فوتبال اینه که دل مردم رو شاد کنی. درسته که در اروپا بزرگ شدم، اما از بچگی آرزوم این بود که یک روزی، حتی اگر شده یک بار توی استادیوم آزادی پیرهن تیم ملی رو بر تن کنم و بازی کنم. تنها آرزوم این بود که با فوتبالم، خانواده و هوادارانم رو شاد کنم.
این شش سالی که در تیم ملی حضور داشتم، واسم بزرگترین افتخاری بود که در فوتبال و زندگی ام تونستم بدست بیارم.
پوشیدن پیرهن تیم ملی واسه من بزرگ ترین آرزو در دنیای فوتبال بود و هنوز هم بعضی موقع ها باورم نمیشه که این پیرهن رو خدا برام گذاشت تا من تنم کنم.
در این سالها که در تیم ملی بودم نمی تونم بهتون بگم چقدر خدارو شکر کردم بابت این همه لطف و محبتی که شما عزیزان به من داشتید. هیچ وقت تشویق هاتون رو یادم نمیره ایرانی های عزیز و با غیرت.
در این جام جهانی و در روزهای اخیر، خیلی هاتون ازم یه سؤالی پرسیدین که متاسفانه من هم جوابش رو هنوز نمیدونم....شاید بهتره که بعضی از سؤال ها بی جواب و بعضی از درها توی زندگی همیشه بسته بمونن.. به این نتیجه رسیدم که در قلبم، عشقِ به تیم ملی، هر روز بیشتر و بیشتر میشه، اما عقلم، شخصیتم و غرورم این اجازه رو به من نمیدن که بهترین پیرهن دنیا رو دیگه بر تن کنم.. دلیلش نخواستن نیست، دلیلش اینه که بعضی مواقع باید یک تصمیم سختی رو بگیری تا بتونی زندگی ات رو دوباره راحت ادامه بدی.
میخوام از این طریق از همه آقایان در کادر فنی، تدارکات و بازیکنان عزیز تیم ملی تشکر کنم بابت این شش سالی که به من افتخار دادین. منو نه تنها کمک کردید که بازیکن بهتری بشم، بلکه از من انسان بهتری هم ساختید..تشکر بابت این همه لطف و انرژی مثبت.
مرسی از شما ایرانی های با غیرت، تک تک شما رو از ته دل دوست دارم. به امید پیروزی و پیشرفتِ تیم ملی ایران.
یا علی. ۱۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    20 3
    ای وای!
  • US ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    99 7
    بهش حق می دم. چندین بازی هست که با وجود اینکه خط حمله ایران خوب عمل نکرده بهش بازی داده نشده. حتی 1 دقیقه. تو جام جهانی هم که رسماً دکور بود. به نظر من حقش بود دقایقی جای سردار بازی کنه چون بسیار بسیار فرصت طلب هست و ضربه آخر رو خوب می زنه. اگر اون توپ آخر بازی پرتغال زیر پای گوچی بود احتمال اینکه گلش کنه خیلی بیشتر بود.
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    7 60
    خوب شد جوان انقلابی ما در فوتبال غربی چکار میکرد؟
  • محمد IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    7 10
    مهدی رحمتی 20 بازی تمام روی نیمکت استقلال بود؛ نه حرف زد، نه اعتراض کرد، نه خداحافظی کرد و نه هیچ حاشیه ای برای استقلال ایجاد کرد حتی با اینکه کاپیتان اول باشگاه استقلال بود و تحمل اوون شرایط واسش خیلی سخت بود
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
      3 2
      آقامحمد:استقلال باز رحمتي روخواست وبهش فرصت ميداد ولي رضا فهميد كه ديگهدعوت نميشه بابودن كيروش
  • محمد IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    6 3
    دمت گرم با غیرت
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    4 2
    بنظر می رسه قهر کرده! گوچی می تونه در بازیهای با اهمیت آسیایی کیفیت کارشو بر رقبایش ثابت تر کنه. بمان و بازی کن .چون سالهای بعد و در بازنشستگی همین خاطرات می مونه و افسوس خواهی خورد ... .
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    4 5
    بنظر می رسه قهر کرده! گوچی می تونه در بازیهای با اهمیت آسیایی کیفیت کارشو بر رقبایش ثابت تر کنه. بمان و بازی کن .چون سالهای بعد و در بازنشستگی همین خاطرات می مونه و افسوس خواهی خورد ... .
  • ... IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    16 5
    سردار با اون عملکرد ضعیفش تو هر سه بازی رو دیدیم, حقش بود قوچی برای دقایقی جای اونو بگیره...
  • هادی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    3 7
    برید از دلال موزامبیکی بپرسید چرا گوچی عزیز خداحافظی کرد
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    8 2
    بازیکن حرفه ای به این میگن. با پای خودش رفت تا اینکه کسی اینو بندازه بیرون.. بنظرم قوچان نژاد بخاطر تجربه ای که داشت میتونست به ایران کمک کنه...
  • محمدرضا IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    9 2
    عقیده من هم این بود که به جای سردار خیلی بهتر عمل می کرد ، رضا شما با گل تاریخی به کره جنوبی خودتو تو قلب همه ایرانی ها جا کردی
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    9 2
    دوستت دارم گوجی . بازی بکنی یا نکنی تو در قلب ما جا داری . تو جزو اندسته از جوانان ایرانی بافرهنگ و باشخصیتی هستی که هر کجا باشی بخاطر خوبی خودت همه دوستت دارند . اگه تونستی تجدید نظر کن . سالم و تندرست باشی
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    7 18
    شراً قلیلا............. بهتر
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    6 2
    برقرار باشی قهرمان ما همیشه دوست داریم
  • سعید IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    8 3
    حق داره. یه بازیکن آماده و ثابت لیگ هلند سه باز دی نیمکت نشین. بازکین ناماده و همیشه ذخیره لیگ روسیه 90 دقیقه ثابت و ضعیف وروی اعصاب
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    12 3
    واقعاکاش به جای سردارآزمون قوچان نژادبازی میکردراستی سردارازمون توفوتبال جام چکاره بود؟حتماپدرش.....
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    7 3
    واقعاکاش به جای سردارآزمون قوچان نژادبازی میکردراستی سردارازمون توفوتبال جام چکاره بود؟حتماپدرش.....
  • علی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    5 6
    خوب شد که رفتی جای رو دادی به جوانها
  • علی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    2 4
    خوب شد که رفتی جای رو دادی به جوانها
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    2 5
    کیروش بعضی بازیکنانی که با خودش بودن یا آماده نبودن یا مصدوم مثل اشکان اما هیچ کس نپرسید بین این همه بازیکن آماده چرا اینها رو برد!
  • عماد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    2 3
    قوچی عزیز برای یک سرباز فداکار و وظیفه شناس نباید خیلی فرق کنه که در آشپزخانه باشه یا برجک یا میدان تیراندازی. مهم خدمته. مگر اینکه سرباز قصه ما نیم نگاهی هم به باشگاههای دیگه و اثبات توانایی خودش داشته باشه . این به خودی خود بد نیست اما تو رو خدا صادقانه مطرح بشه بهتره. تو رو خدا منت سر تیم ملی نگذار دوست من.
  • دختر مردم IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    9 4
    ما که فوتبالی نیستیم و فقط جام ها رو نگاه می کنیم اما یه تماشاگر فوتبالی وطن پرست هیچ وقت نباید از یه بازکین خوب فوتبال بپرسه چرا بازیت ندادن این بجز فشار روانی روی اون بازکین نیتجیه ای نداره و باعث این دلسردی ها میشه...مهم موفقیت تیم هست نه اینکه کی بازی کرد کی بازی نکرد...وقتی تیمی پیروزه همه پیروزن وقتی میبازه همه می بازن چه اون که نود دقیقه دویده چه اون که اصلا نرفته وسط....اما این چیزها همه جا هست و یه بازیکن حرفه ای نباید بخاطر این مسائل قهر کنه.. اگر واقعا مردمت رو دوست داری بخاطر مردمی که دوست دارن شادی هاشون رو خراب نکن و پشت سر هم تیمی هات وایستا.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    20 2
    اتفاقا برا مام جای سواله چرا اصلا بازی نکرد قوچی هر جا هستی موفق باشی
  • رویا ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    10 2
    حق داره همه ما منتظر بودیم وارد زمین بشه و مطمئنا نتیجه بازی رو تغییر میداد کیروش باید پاسخگو باشه و الان هم اگه واقعا بخواد مانع از رفتنش بشه در غیر این صورت کارش عمدی بوده و خواسته خودش بره و اگه اینطور بشه واقعاا باعث تاسفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس