کد خبر 869037
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
سعید عزت اللهی - ایران و اسپانیا

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به تهران گفت:در گروه مرگ و با رویارویی با بزرگان دنیا، به مردم دنیا درس دادیم.

به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران از روسیه به تهران خاطرنشان کرد: بدون شک ما همه توان‌مان را در روسیه گذاشتیم تا دل مردم را شاد کنیم و بدون تعارف باید بگویم که امشب راحت می توانیم سرمان را روی بالشت گذاشته و بخوابیم.واقعا از همه مردم و هواداران تشکر می کنم که خیلی حامی تیم ملی بودند. امیدوارم با قهرمانی در جام ملت های آسیا بیش از اینها خوشحال‌شان کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود کمبود برخی امکانات سخت تلاش کردیم تا دل آنها را شاد کنیم و در آینده هم با چند برابر توان مان خواهیم جنگید.

عزت‌اللهی در پاسخ به این سوال که تیم ملی در گروه مرگ برخلاف پیش بینی ها توانست عملکرد قابل قبولی ارائه کند، گفت: این جام جهانی نه تنها برای فوتبالیست ها بلکه برای کل مردم دنیا درس داشت  و آن درس این بود که همه دیدند که تیم ملی ایران فعل خواستن را صرف کرد. ما جدا از این که مقابل چه تیم هایی هستیم بازی خودمان را انجام دادیم.

وی افزود: البته نباید با این عملکرد کارمان را تمام شده بدانیم، بلکه باید از ضعف هایی که در روسیه داشتیم درس بگیریم و در آینده با قدرت بیشتری مقابل حریفان حاضر شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس