کد خبر 869028
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
جهانبخش

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران،‌ گفت: پرتغال در بازی آخر نسبت به تیم اسپانیا استرس زیادی داشت چرا که آنها می‌دانستند ما شانس کسب پیروزی داریم.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی بعد از بازگشت به ایران، گفت: حق ما این بود که در بازی آخر برنده شویم. عجیب بود که پرتغال در بازی آخر نسبت به تیم اسپانیا  استرس زیادی داشت چرا که آنها می‌دانستند ما شانس کسب پیروزی داریم. می توانستیم صعود کنیم اما این اتفاق نیوفتاد. اینکه مردم خوشحال هستند مهمترین اتفاق برای ما است.

وی در مورد اینکه در حال حاضر بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مطرح است و اینکه آیا با این روند تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها موفق شود، گفت: بزرگترین تورنمنت فوتبالی جام جهانی است. بعد از جام جهانی  جام ملت‌های آسیا بسیار مهم است و مردم برای آن اهمیت زیادی قائل هستند. می‌توانیم بعد از چندین سال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. تا به الان روند خوب بوده است همین یک دل شدن و یک تیم شدن بازیکنان از طرف کی‌روش است. بازیکنان با او خیلی راحت هستند. مابقی موضوعات بستگی به نظر فدراسیون و تصمیماتی دارد که اتخاذ می‌شود.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه نگاه‌ مردم جهان در جام جهانی نسبت به تیم ملی چگونه بود، گفت: نیازی به گفتن نیست. این مسئله در این مدت کاملا مشخص بوده است. دنیا را شوکه کردیم. قبل از جام جهانی مطالب طنزی در مورد تیم ملی منتشر شد اما ما به این مسئله توجه نکردیم و وقتی به زمین رفتیم نشان دادیم چه کیفیتی داریم. همه این مسائل دست به دست هم داد و باعث شد فوتبال دنیا امروز بیشتر ما را بشناسد. عملکرد ما باعث شادی مردم شد و نماینده خوبی برای مردم بودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس