کد خبر 868776
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
روحانی کی روش

همه مردم و کارشناسان متفق‌القول می‌گویند که نیاز است سرمربی دولت، بازیکنان زیادی را تعویض کند تا تیم ترمیم شود ولی در دولت روحانی نه سرمربی وجود دارد و نه معلوم است کاپیتان در چه جهتی حرکت می‌کند.

سرویس سیاست مشرق - تیم ملی فوتبال ایران با سربلندی از جام جهانی روسیه به کشور برمی‌گردد و به نظر می‌رسد کسی با این نظر که برنامه و تفکرات کی‌روش یکی از موفقیت‌های تیم ملی در این جام بود، مخالف نباشد.

علی‌القاعده به زبان ساده، وظیفه سرمربی تیم ملی، چینش درست، راهنمایی به‌موقع، تعویض به‌جا و ضروری بازیکنان در بزنگاه‌های بازی است؛ همین مسئله در تیم دولت نیز مصداق دارد و کابینه نیاز به یک سرمربی برای راهنمایی، چینش و تعویض وزرا و معاونین دارد.

در التهابات بازار تهران چه گذشت؟

با توجه به بحران‌های اقتصادی ارز، سکه و بانک و همچنین شکست دولت در مذاکرات برجام و همچنین بی‌توجهی به مشکلات اصناف، گرانی لجام‌گسیخته، سکوت تیم اقتصادی دولت به خصوص پنهان شدن وزرای اقتصادی در بزنگاه‌های سیاسی – اقتصادی از چشم مردم و همچنین توجیه بحران سکه و ارز توسط رئیس بانک مرکزی که همواره می‌گوید این افزایش قیمت حباب و عملیات روانی است، همه مردم از یکدیگر این سؤال را می‌کنند که سرمربی تیم دولت چه کسی است؟

مردم می‌گویند اگر حسن روحانی سرمربی تیم است پس چرا عکسش در توچال منتشر می‌شود؟ مگر ممکن است که بازیکنان وسط بازی و زیر فشار حملات حریف باشند و سرمربی برای تفریح به توچال برود؟ یا مردم سؤال می‌کنند که روحانی چند ماه پیش اعلام کرد که قیمت ارز و سکه افزایش پیدا نخواهد کرد ولی قیمت سکه و ارز آن‌چنان بالا رفت که تجار و اقتصاددانان نیز انگشت به دهن به فرار قیمت‌ها توجه می‌کردند؛ حالا همه می‌پرسند وقتی روحانی هم از روند اقتصادی کشور خبر ندارد، چه کسی کی‌روش تیم دولت است؟

کارشناسان متفق‌القول می‌گویند که نیاز است سرمربی دولت، بازیکنان زیادی را تعویض کند تا تیم ترمیم شود ولی در دولت روحانی نه سرمربی وجود دارد و نه معلوم است کاپیتان در چه جهتی حرکت می‌کند و البته در اینکه کاپیتان اقتصادی دولت چه کسی است، اتفاق‌نظری وجود ندارد و بر سر کاپیتانی تیم اقتصادی نیز دعواست. از سوی دیگر، تیم بازنده هسته‌ای نیز به تغییر و ترمیم نیاز دارد، ولی هیچ اتفاقی در تیم هسته‌ای نیفتاد و معلوم نیست با این وضعیت، تیم دولت مقابل بحران اقتصادی و کارشکنی دشمنان کشور، چه برنامه‌ای دارد و در نهایت چه نتیجه‌ای را برای مردم رقم خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • منتقد IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    13 5
    دولت نه سرمربی دارد و نه کاپیتان؛ واقعا دولت نیاز به یک کی روش دارد که از مابقی وزرا کار بکشد، البته کی روش دولت باید داخلی باشد نه خارجی
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    10 0
    دولت هیچ برنامه ای برای اقتصاد و حرکت به جلو نداره ، کارشناس میخواد چکار ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس