کد خبر 868669
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
راهپیما

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش گفت: قبل از رأی شورای نظارت بر لغو مجوز دوره اول متوسطه معین، تمام خانواده به طور کامل مطلع شدند و شرایط ثبت‌نام آنها در مدارس دیگر متناسب با خواسته‌شان فراهم شد.

به گزارش مشرق، علیرضا راهپیما مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره آخرین وضعیت مدرسه معین تهران که چندی پیش موضوع آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان توسط معاون مدرسه رسانه‌ای شد، اظهار کرد: آخرین رأی شورای نظارت، انحلال دوره اول متوسطه بود زیرا هم اولیای مدرسه اصرار داشتند و هم افکار عمومی جریحه‌دار شده بود.

بیشتر بخوانید:

«مدرسه معین» تعطیل شد

وی با بیان اینکه بود و نبود این جریان را باید مرجع قضایی تعیین کند، گفت: قبل از رأی شورای نظارت بر لغو مجوز دوره اول متوسطه معین، تمام خانواده به طور کامل مطلع شدند و شرایط ثبت‌نام آنها در مدارس دیگر متناسب با خواسته‌شان فراهم شد.

راهپیما درباره امتحانات دانش‌آموزان این مدرسه اظهار کرد: از مشاوران مجرب در قبل از شروع امتحانات استفاده کردیم و کلاس‌های مشاوره گروهی برگزار شد تا تنش برای دانش‌آموزان تا حد امکان کم شود. 

وی با بیان اینکه شورای نظارت قبل از رأی بر انحلال این مدرسه، رأی دیگری را نیز صادر کرده بود، افزود: در آن رأی آمده بود که مؤسس آموزشگاه، نظارت کافی نکرده و مسئول است همچنین مدیر مدرسه به مدت 2 سال از هر نوع پُست مدیریتی محروم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    0 0
    خیلی عالی ست یک کارگاه دیگری را بستید و گور بابای اونایی که الان بیکار کردید ...چرااز اولش براساس اوصل اخلاقی و قوانین مدارس کارنکرید که الان کل ایران رو درگیر مدرسه کردید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس