کد خبر 868147
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
سعید معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: به مردم تبریک می گویم که تا پایان بازی با اینکه خسته بودند تیم را تشویق کردند و خوشحالم مسابقات را با برد به پایان بردیم.

به گزارش مشرق، سعید معروف در نشست خبری پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل آلمان اظهار داشت: بازی امروز یکی از قشنگ ترین مسابقات این دوره از لیگ ملت های والیبال بود، چه از نظر تشویق تماشاگران و چه از نظر کیفیت فنی بازی.

 

وی افزود: انتظار نداشتم آلمان در جو سالن آزادی بتواند اینگونه سرویس بزند اما به دریافت کننده های تیم خودمان تبریک می‌گویم که تحت فشار توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.


معروف گفت: به مردم تبریک می گویم که تا پایان بازی با اینکه خسته بودند تیم را تشویق کردند و خوشحالم مسابقات را با برد به پایان بردیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال که پس از مسابقه اول ایران در این هفته از لیگ ملت ها گفته بود خوشحال است هیچ مسئولی برای تماشای بازی به سالن نیامده است، در پاسخ به این سوال که آیا حضور امروز مسئولین در سالن، در روحیه شما تاثیر مثبتی گذاشت؟ گفت: سوال زیرکانه ای بود اما چون بازی را برده‌ایم ترجیح می دهم جواب ندهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    0 0
    بنظر من یکی از،دلایل افول والیبال ما شخص آقای معروف است . ایشان بیشتر بجای بازی به عشوه نمای و خود نگری در بازی مشغول است تا بازی کردن . فقط می خاهد جلب توجه کند ... برود سینما تا همه راحت شویم
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    0 0
    چقدر خودشو لوس می کنه تو زمین ، همش قیافه می گیره ، با اون قد کوتاهش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس