کد خبر 867985
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
ابراهیم قاسمپور

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌ مقابل پرتغال روی کاغذ ما شانسی نداریم اما در فوتبال احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از بازی با پرتغال گفت: به هر حال ما در بازی اول ۳ امتیاز شیرین به دست آوردیم، اما مقابل اسپانیا شکست خوردیم و شکست در هر حالتی سخت است. ما مقابل اسپانیا یک بازی دفاعی اما راضی‌کننده انجام دادیم، هرچند که در دقایق پایانی و بعد از گلی که خوردیم بازتر بازی کردیم. به هر حال جلوی تیمی مثل اسپانیا نمی‌توان خیلی باز بازی کرد، اما تیم ما در زمان حمله شرایط خیلی جالبی ندارد، هرچند که باید بگویم ما دو بازی راضی‌کننده انجام دادیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی مقابل پرتغال هم تصریح کرد: من اعتقاد دارم بازی با پرتغال سخت‌تر از دو بازی قبلی خواهد بود، البته قبل از جام جهانی گفته بودم که بازی با مراکش به مراتب از سایر بازی‌ها سخت‌تر است. ما مقابل مراکش دفاع کردیم و فشار زیادی هم به دروازه ما وارد شد. اما بازی با پرتغال شرایط متفاوتی دارد. ما در بازی فردا اگر صعود می‌خواهیم باید حمله کنیم و مطمئناً در زمان حملات در تیم ما خلأ به وجود می‌آید و این مسئله کار ما را سخت خواهد کرد هرچند که مطمئن هستم کی‌روش تفکرات خاص خودش را خواهد داشت.

بازیکن سال‌های دور تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم کشورمان قادر است از این مرحله صعود کند، افزود: خیلی سخت است که از این گروه صعود کنیم. پرتغال تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد. کار سختی مقابل این تیم داریم اما در فوتبال هر چیزی قابل پیش‌بینی است و احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. شب گذشته دیدیم که آلمان تا دقیقه ۹۰ حذف‌شده بود، اما یک بازیکن کلیدی در این شرایط خودش را نشان می‌دهد. در فوتبال گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که کسی فکرش را نمی‌کند مثل همان گلی که بازیکن مراکش به خودشان زد. اما باید پذیرفت که روی کاغذ ما شانسی نداریم.

قاسمپور در پاسخ به این سؤال که تیم‌های آسیایی در جام جهانی تاکنون چگونه بوده‌اند ادامه داد: عربستان تیم خوبی نبود اما کره جنوبی با وجود حذف شدن تیم خیلی خوبی بود و دیروز هم دیدیم که تیم کره جنوبی چه فشاری به تیم مکزیک آورد. شرایط تیم‌های آسیایی نسبت به گذشته فرق کرده و دیگر زنگ تفریح نیستند. البته فاصله‌ها در فوتبال دنیا کم شده و تیمی مثل کاستاریکا تا دقیقه ۹۰ با برزیل مساوی کرد. تیم‌های آسیایی هم نشان دادند که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند و دیگر زنگ تفریح به حساب نمی‌آیند.

این پیشکسوت فوتبال درباره انتقاداتی که به سردار آزمون می‌شود خاطرنشان کرد: به نظر من خیلی از این انتقادات وارد نیست. آزمون مقابل اسپانیا برای کارهای دفاعی توان زیادی می‌گذاشت و ۸۰ متر عقب می‌آمد و برای استارت زدن‌های مجدد دیگر توانی نداشت. در یک بازی سنگین مثل بازی با اسپانیا پاس‌های خوبی هم به آزمون نرسید و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که موقعیت‌های زیادی به دست بیاوریم. آزمون بیشتر در کارهای دفاعی حضور داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 2
    بابا اینقدر ضعیف النفس نشون ندید یه خورده هم از قدرت و عزم و اراده صحبت کنید مردیم از بس فاز منفی دادید
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      1 2
      تیم ملی حتی روی کاغذ هم احتمال پیروزی داره. این آقا وقتی میگه روی کاغذ شانس نداریم یعنی از پیش باخته هست.. همیشه هرجا که آدمای اینطوری صاحب جایگاه و مقام و منسب میشن کشور و ملت رو در معرض شکست و بدبختی قرار میدن
  • GB ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 2
    این قاسمپور سی ساله همین منفی بافیها را میگه. خسته نشدی عمو. تو یعنی مربی هستی و باید حرفهایت برای بازیکنان و جوانترها منبع انگیزه و الهام باشد ولی همیشه نالان و از پیش باخته ای که. تعجبی نداره چهارفصل دنبال تیم میگردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس