سردار شاهرخ‌ دایی‌پور

این شهید والامقام جسارت به حرم حضرت زینب(س) توسط عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل را بر نتافت و داوطلبانه به دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع) شتافت و روز جمعه یکم تیر ماه 1397 در سوریه شهید شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهادت پرافتخار رزمنده دلاور 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت(ع)، شهید حاج شاهرخ دایی پور در دفاع از حریم حضرت زینب(س)را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترم شهید، مردم شهید پرور ایران و همرزمان آن شهید تبریک و تسلیت عرض می نماید.

شهید والامقام دایی پور در سال 1340 در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. در مبارزات حق‌طلبانه مردم ایران علیه رژیم ستم شاهی فعالانه مشارکت جست و با شروع تجاوز دشمن بعثی به میهن عزیزمان به صورت بسیج نیروی مردمی در دفاع مقدس حضور پیدا نمود . شهید دایی پور در طی 85 ماه حضور در جبهه‌ها به افتخار جانبازی نائل آمد و در مسئولیت‌های مختلف از جمله فرماندهی یگان‌های توپخانه، ادوات و ضد زره لشکر نبی اکرم(ص) و قرارگاه نجف خدمت نمود و نیروهای زیادی را در این رسته‌ها تربیت نمود. شجاعت و دلاوری‌های نامبرده در عملیات‌های مختلف جنگ زبان زد همرزمان و مسئولین دفاع مقدس شد بطوریکه بارها مورد تقدیر و تشویق فرماندهان سپاه قرار گرفت. بعد از پایان جنگ با استفاده از تجربیات خود در دفاع مقدس به آموزش دانشجویان دانشکده دافوس سپاه پرداخت و در تربیت شاگردان بسیاری در مدیریت‌ها و مسئولیت‌های مختلف مشارکت بسیار موثری ایفا نمود. همچنین در طی این دوره موفقیت‌های زیادی در کسب قهرمانی رشته های کشتی و غواصی در سطح نیروهای مسلح کشور داشت و شاگردان بسیاری نیز تربیت نمود.

این شهید والامقام جسارت به حرم حضرت زینب(س) توسط عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل را بر نتافت و داوطلبانه به دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع) شتافت و مدت‌های مدیدی با مسئولیت‌های مختلف مستشاری در جبهه مقاومت خدمت نمود و روز جمعه یکم تیر ماه 1397 در سوریه به آرزوی دیرینه ی خود نائل آمد و به یاران و دوستان شهیدش پیوست.
ضمن عرض تبریک و تسلیت از مردم شهید پرور تهران دعوت می شود در مراسم تشییع آن شهید والامقام شرکت فرمایند "

روز دوشنبه 4 تیر ماه - از ساعت 9 صبح در تهران- بلوار ارتش- شهرک شهید محلاتی- میدان امام علی(ع)- مسجد امیر المومنین(ع) به طرف گلزار شهدای امام زاده علی اکبر چیذر برگزار می‌گردد.

ضمناً مراسم ترحیم آن شهید روز سه شنبه پنجم تیر ماه 1397 از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد پیامبر اعظم(ص)شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 7
    روحش با سید و سالار شهدا محشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس