کد خبر 867912
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
رحمانی‌فضلی نمایه

وزیر کشور گفت: آنچه که گزارش رسمی به ما شده و شکایت نیز از آن شده است 4 مورد است؛ البته در بازجویی از این افراد دستگیر شده ادعا کرده‌اند که موارد دیگری نیز بوده‌ است اما هنوز آن موارد اثبات نشده است.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه یکصد و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران پیرامون حادثه ایرانشهر بیان داشت: حادثه ایرانشهر با آن رقمی که اعلام می‌کنند نبوده است، آنچه که گزارش رسمی به ما شده و شکایت نیز از آن شده است 4 مورد است؛ البته در بازجویی از این افراد دستگیر شده ادعا کرده‌اند که موارد دیگری نیز بوده‌ است اما هنوز آن موارد اثبات و مشخص نشده است.

در همین رابطه:

افشای ابعاد جدید از پرونده تجاوز در ایرانشهر

وی ادامه داد: قوه قضاییه مسئول این کار است و باید موضوع را به صورت دقیق، جدی و سریع پیگیری کنند تا ان شاءالله بتوانیم با اقدام سریع بازدارندگی ایجاد کنیم. 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات در جامعه رخ می‌دهد که اگر قوه قضاییه با سرعت و دقیق وارد عمل شود و عادلانه و منصفانه برخورد جدی داشته باشد بازدارندگی خواهد داشت و اگر همین موضوع 6 ماه یا یک سال طول بکشد و بعد حکمی صادر شود قدرت بازدارندگی خود را از دست خواهد داد و حتی در برخی موارد آنها مدعی و طلبکار نیز می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم ان شاءالله در سایه امنیتی و انتظامی و همچنین قضایی که مسئول پیگیری این امور هستند با دقت و سرعت و جدیت مسائل حل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس