افشانی نمایه

صبح امروز اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران جلسه داشتند و در خصوص برنامه پنج ساله شهرداری و وضعیت بانک شهر مطالبی عنوان شدشد.

به گزارش مشرق، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی که صبح امروز اعضای شورای شهر و شهردار تهران داشتند، گفت: در این جلسه در خصوص برنامه پنج‌ساله سوم شهر تهران روند انجام کار مباحثی مطرح شد و ضرورت دارد که هر چه سریع‌تر دیدگاه‌های اعضاء در این خصوص اخذ شود.

بیشتر بخوانید:

گره‌زدن خدمات‌رسانی شهرداری تهران به تحریم‌ها

وی افزود: باید تا پایان تیرماه برنامه پنج‌ساله شهرداری ارائه شود ولی شهردار درخواست تمدید این مهلت را داشت و پیشنهاد داد که تدوین برنامه پنج‌ساله 3 تا 4 ماه دیگر انجام شود تا برنامه جامعی را بتوانند ارائه بدهند و نهایتاً بودجه سال 98 بر اساس برنامه پنج‌ساله بسته شود.

نژادبهرام گفت: ما برای تدوین برنامه پنج‌ساله از ظرفیت‌های برنامه‌های گذشته استفاده می‌کنیم و ریل‌گذاری‌هایی که تا کنون انجام شده است را ادامه خواهیم داد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران افزود:‌در جلسه امروز درباره بانک شهر و مسائل مربوط به آن نیز که بایستی هر چه زودتر تعیین تکلیف شود و هیأت مدیره آن مشخص شود بحث شد.

وی گفت:‌در حال حاضر بانک شهر دارای سرپرست است و با توجه به اینکه تمامی کلانشهرها سهامدار این بانک هستند باید هر چه سریع‌تر درباره این بانک تعیین تکلیف شود.

نژادبهرام در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه درباره مدیران در شهرداری تهران بحثی شده است گفت‌:در این خصوص گفت‌وگویی نداشتیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ‌آیا درباره تخلفات بانک شهر نیز موضوعی مطرح شده است گفت:‌درباره تخلفات بانک شهر صحبت نکرده‌ایم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس