کد خبر 867542
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
سپیدرود لوگو

مالک جدید باشگاه سپیدرود گفت: طبق رای دادگاه من مالک جدید باشگاه هستم.

به گزارش مشرق، محمد نوین در خصوص اینکه سرانجام وی مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت یا خیر گفت: طبق قراردادی که امضا شده من مالک جدید باشگاه هستم و باشگاه سپیدرود به من واگذار شده است.

وی در خصوص اینکه ‌آیا دفتر باشگاه را تحویل گرفته یا خیر گفت: به من گفته‌اند دفتر باشگاه پلمپ شده و قرار شد دفتری جدید در رشت بگیریم.البته سربرگ و مهر باشگاه هم دستخوش تغییراتی خواهند شد.

نوین در خصوص اینکه آیا برخوردی با تن‌زاده داشته یا خیر گفت: من نه آقای تن‌زاده را دیده‌ام و نه او را می‌شناسم فقط از چند نفر از مسئولان شهری شنیده‌ام که او استاد دانشگاه است و از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارد.

مالک جدید سپیدرود در خصوص اینکه برنامه‌هایش برای باشگاه سپیدرود چیست گفت: ما زمان زیادی نداریم و  در اولین بازی هم باید به مصاف سایپا برویم. یک تعداد از بازیکنان هم جدا شده اند و علی کریمی هم با مالک قبلی باشگاه تسویه حساب کرده است. ما در حال مذاکره با چند مربی هستیم و تا روز دوشنبه  انتخاب سرمربی تیم را نهایی می‌کنیم.البته فعلا افشین نظامی سرپرست سپیدرود شده تا ما به گزینه نهایی سرمربیگری تیم برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا با علی کریمی هم نشستی را برگزار کرده است گفت: با علی کریمی صحبتی به صورت رو در رو نداشتیم و فقط از طریق واسطه‌‌ها حرف‌هایی زده شد. علی کریمی یکی از گزینه‌های ما است و احتمال حضور او در تیم ما وجود دارد.

نوین در خصوص اینکه تن‌زاده معتقد است هنوز مالک باشگاه است گفت: من خودم حقوقی هستم و مالکیت باشگاه از طریق آقای مومنی به من واگذار شده است.قرارداد قبلی تا یک تاریخ اعتبار داشته و هیات فوتبال و اداره کل هم به عنوان حکم نظر خود را اعلام کرده‌اند. با توجه به رای شعبه 6 دادگستری گیلان باشگاه به هیات فوتبال ارجاع شده و حکم مالکیت من هم به همه ابلاغ شده است.

وی در پایان در خصوص روند جذب بازیکن و جدایی بازیکنانی مثل کعبی و غلامی گفت: افشین ناظمی با این دو نفر صحبت کرده و آنها اعلام کرده‌اند بر می‌گردند. اگر هم این افراد نباشند برای آنها جایگزین خواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس