کد خبر 867482
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
نماینده ابادان

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از ۱۵ ماه پیش مسئله شوری آب را به وزارت نیرو و معاون اول رئیس جمهور هشدار دادم، اما متاسفانه هیچ عکس‌العمل مناسبی قبل از به وجود آمدن وضعیت کنونی مشاهده نکردیم.

به گزارش مشرق، غلامرضا شرفی امروز با اشاره به مشکل شوری آب اظهار کرد: بحث آب آلوده، کدر و شور آبادان به ۱۳ سال پیش برمی‌گردد، متأسفانه مردم آبادان در این مدت زمان طولانی در مخمصه آب شور گرفتار شده و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی عنوان کرد: وضعیت نامناسب آب باعث به وجود آمدن بیماری‌های خطرناک می‌شود و از طرفی دیگر مهاجرت مردم بومی به دیگر شهرها را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

دلیل عجیب تعطیلی پتروشیمی آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از ۱۵ ماه پیش مسئله شوری آب را به وزارت نیرو، معاون اول رئیس‌جمهور، مسؤولان مربوطه و حتی وزارت اطلاعات هشدار دادم، اما متاسفانه هیچ عکس‌العمل مناسبی قبل از به وجود آمدن وضعیت کنونی مشاهده نکردیم.

وی افزود: آب آبادان در وضعیت ۵۰ درجه گرمای این شهر شور شده و حتی بر وضعیت بهداشتی شهروندان اثر گذاشته است، این مشکل از طرف هر کسی باشد، به اعتقاد ما خائنانه است و این وضعیت خیانت به مردم آبادان است.

شرفی اظهار کرد: حکومت ما بر پایه مردم است، مردم باید همیشه راضی باشند، بنده بیش از یک سال پیش این وضعیت را به مسؤولان هشدار داده بودم، اما متأسفانه اکنون در گرمای شدید آب برای خوردن نداریم، اکنون برخی از نقاط آبادان آب ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس