امیر هاشمی مقدم

مدرس رسمی فیفا گفت: مگر کاستا با این همه تجربه مقابل مدافعان تیم ملی ایران چه کرد که این همه از آزمون توقع دارند.

به گزارش مشرق، امیر هاشمی‌مقدم در خصوص بازی ایران و اسپانیا اظهار داشت: این تیم از درون دروازه تا خط حمله ویترینی از بهترین‌های دنیا است و اگر بخت با ما یار بود، می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

 


مدرس رسمی فیفا در واکنش به انتقاد از سردار آزمون گفت: سردار خیلی دوندگی کرد و در اکثر نبرد‌های هوایی موفق بود. او مقابل دو تن از بهترین مدافعان دنیا قرار گرفت و خیلی تلاش کرد و این هجم انتقادات از سردار منصفانه نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: یک سوال از منتقدان سردار دارم. مگر دیگو کاستا مقابل پورعلی گنجی چه کار کرد؟ کاستا با این همه تجربه فقط یک گل با شانس و اقبال زد و در تقابل با مدافعان ما حرفی برای گفتن نداشت.

هاشمی‌مقدم در پاسخ به این سوال که تیم ملی مقابل پرتغال چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد، تصریح کرد: کی‌روش شناخت خوبی از پرتغال دارد و مطمئن باشید در این دیدار بی‌گدار به آب نمی‌زند. باید رونالدو را مهار کنیم و در زمان مناسب به تیم حریف ضربه بزنیم. شاگردان کی‌روش توانایی این را دارند که هر غیر ممکنی را ممکن کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از کی‌روش، بازیکنان، رسانه‌ها و مردم تشکر کنم که دست به دست هم دادند تا در دو بازی ابتدایی نمایش خوبی داشته باشیم و امیدوارم در دیدار مقابل پرتغال هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
    3 13
    کاستا دومساببقه ۳گل زد ازمون طارمی دو مسابقه صفر گل استاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس