کد خبر 866795
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
سفارت آمریکا در بغداد

سفارت آمریکا در عراق، از بیم انتقام حامیان مقاومت، تدابیر شدیدی را در اطراف و بر فراز منطقه سبز بغداد اتخاذ کرده است.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی از تشدید اقدامات امنیتی در اطراف سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد و رفت و آمد پر شمار هواپیماهای شناسایی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

پذیرایی خاص از وزیر امنیتی ترامپ +فیلم

به نوشته پایگاه خبری المعلومه، یک منبع امنیتی در این باره گفته است که در ساعات گذشته، اقدامات امنیتی بی سابقه‌ای در اطراف سفارت آمریکا در بغداد به کار گرفته شده است و ترس آن وجود دارد که در پاسخ به حمله جنگنده رژیم صهیونیستی به گردان‌های حزب‌الله عراق در مرز با سوریه، عملیات تلافی‌جویانه علیه سفارت آمریکا در بغداد صورت گیرد.

این منبع افزود: در داخل و بیرون از منطقه سبز نیز تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ شده است.

ترس از انتقام نیروهای حامی مقاومت در عراق از آمریکایی‌ها تا جایی است که به گفته یکی از فرماندهان الحشد الشعبی در استان الانبار به نام «طارق العسل»، مستشاران آمریکایی حاضر در پایگاه «عین الاسد» به پناهگاههای القاعده فرار کرده‌اند.

هیأت «الحشد الشعبی» عراق، روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که «در ساعت ۲۲ یکشنبه، یک جنگنده آمریکایی مقر لشکر ۴۵ و ۴۶ الحشد الشعبی در مرز سوریه را با راکت هدف قرار داده است که در پی آن ۲۲ نفر از رزمندگان الحشد شهید و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.» آمریکا دست داشتن در این حمله را رد کرده و یک مقام آمریکایی در گفت‌و گو با سی ان ان گفته است حمله اخیر به نیروهای همپیمان ارتش سوریه در شرق این کشور از سوی رژیم صهیونیستی انجام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس