کی‌روش

خبرگزاری افه اسپانیا تیم ملی فوتبال ایران را مانعی بزرگ بر سر راه اسپانیا می داند.

سرویس ورزش مشرق - خبرگزاری رسمی اسپانیا در بخش ورزشی خود تحلیلی از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرده که نشان می دهد، در آستانه بازی بزرگ ایران و اسپانیا، نگرانی عمیقی بین اهالی فوتبال این کشور برای عدم صعود اسپانیا وجود دارد. در واقع اسپانیا برابر ایران فقط یک راه دارد و آن هم یک پیروزی بزرگ و پر گل است.

در ابتدای این متن تحلیلی که در آس، مارکا و بیست دقیقه مادرید بازتاب داشته آمده است:

«با وجود کیفیت پایین، کی‌روش تیم ایران را جمع و جور، سازمان یافته و رقابتی پرورش داده و یک تیم خوب ساخته است. ایران در بازی اول خوب بازی کرد و البته کمی هم خوش شانس بود اما گل به خودی مراکش معیار خوبی برای خوش شانسی ایران نیست و باید قبول کنیم که ایران تیم قدرتمندی بود.»

در ادامه این گزارش با اشاره به بازی خوب ایران آمده است:

«سیستم ایران برابر مراکش دفاعی نبود اما در تمام زمانی که مراکش برای گلزنی تلاش می کرد، ایران یک دفاع مستحکم و عجیب و غریب داشت و اجازه نمی داد که مراکشی ها موفق عمل کنند. تیم ملی فوتبال ایران مسعود شجاعی بازیکن پیشین اوساسونا را در اختیار دارد و البته مثل او کم نیستند و بازیکنان شاغل در تیم های اروپایی در تیم ملی کی‌روش زیاد به چشم می خورند. این بازیکنان اسیر سیستم احساسی نمی شوند و با تجربه هستند. آنها اگر بتوانند مقابل اسپانیا یک تساوی بگیرند، واقعا خطرناک خواهند بود و اسپانیا نباید اجازه وقوع چنین فاجعه ای را بدهد. اسپانیا باید در این بازی به پیروزی پر گل برسد.»

در ادامه این تحلیل به سردار آزمون اشاره شده و آمده است:

«سردار آزمون یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه است، او برای پیکه و راموس به شدت زهردار و خطرناک است البته در بازی که از او دیدیم مشخص بود که یک تمام کننده تمام عیار نیست ولی باید جدی گرفته شود. علیرضا جهانبخش نیز یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران است که معمولا پنهان و بی سر و صدا بازی می کند و خودش را در یک لحظه طلایی نشان می دهد، باید او را مهار کنیم. البته او هم کمی مصدومیت دارد و در اوج نیست. شانس بزرگ اسپانیا این است که کی‌روش این بازیکن را آزاد گذاشته و از او خواسته در کارهای دفاعی به تیم کمک کند و به کارهای گروهی برسد، این یک خبر خوب برای اسپانیا است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    0 0
    زنده باد سردار یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر و آینده تیم ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس