کی روش

سایت آلمانی ZWEI در گزارشی به تحلیل عملکرد اسپانیا و ایران پرداخت و مدعی شد که تیم کی‌روش به فکر دفاع همه‌جانبه مقابل مردان لاروخا است.

به گزارش مشرق، سایت ZWEI آلمان با انتشار مطلبی به تحلیل بازی فردای ایران و اسپانیا پرداخته و تیتر گزارش سایت آلمانی این است:«آیا اسپانیا فردا اولین پیروزی‌اش در جام جهانی را کسب می‌کند؟»

این سایت نوشت: فردا در کازان تقابل ایران و اسپانیا خواهد بود و مردان  لاروخا می‌خواهند پیروز باشند اما این خواسته چندان هم آسان نیست!چون با تیم کی‌روش بازی دارند، تیمی که اعلب در دفاع خیلی منسجم بازی می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران که تجربه 5 دوره حضور در جام جهانی را دارد موفق شد در روسیه برای اولین بار در تاریخ حضورش به اولین برد در اولین بازی دست پیدا کند. ایران مراکش را یک بر صفر برد که این برد دومین پیروزی تاریخ این تیم در جام‌های جهانی شد. آنها اولین برد را در جام جهانی 98 فرانسه مقابل آمریکا به دست آوردند. برای تحلیل بازی اول ایران مقابل مراکش باید اعتراف کرد که مراکشی‌ها بهتر بودند اما با یک گل به خودی بازی را باختند. اگر بخواهیم در مورد نقاط مثبت ایران اشاره کنیم باید به خط دفاع خوب ایران اشاره کرد که مردان دفاعی این تیم فوق‌العاده بودند.

*ایران تیمی که سخت گل می‌خورد

در 8 بازی اخیر شاگردان کی‌روش 5 بازی بدون گل خورده و در مجموع تنها 4 خورده داشتند اما بازی با اسپانیا با همه بازی ها متفاوت است. در واقع دفاع ایران مقابل تیمی بازی می‌کند که از مدعیان قهرمانی است.امید ابراهیمی در بازی قبل خیلی خوب کار کرد ولی این بازیکن از ناحیه دنده آسیب دید و در مورد حضور وی تردید‌های وجود دارد. اسپانیا تیمی است که در 21 مسابقه اخیر ملی شکست نخورده و حالا بعد از اخراج لوپتگی شرایط این تیم تغییراتی داشته که به نوعی در بازی با پرتغال شاهد چنین تغییراتی بودیم.این تیم 3 گل خورد و البته سه گل زد اما با لوپتگی یا بدون او، اسپانیا یک ویژگی بارز دارد که توپ در نقاط مختلف زمین خوب به گردش در می‌آید.کاملا واضح است که اسپانیا برد می‌خواهد، تیمی که نباخته و حالا می‌خواهد به بردهایش ادامه بدهد.حالا هیرو به تیمش خیلی بیشتر از بازی با پرتغال امید دارد چرا که کارواخال برگشته است. معلوم نیست دوباره ناچو بازی کند اما اولویت هیرو حضور کارواخال است.همه انتظارها هم این است که اسپانیا در بازی فردا برنده بازی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس