کروز هیرو

فردا در تقابل ایران – اسپانیا، سه شخصیت که سابقه یک اتفاق جنجالی را در سال 1994 با یکدیگر دارند، بار دیگر با هم روبرو خواهند شد.

به گزارش مشرق، 24 سال پیش، دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد به مصاف یکدیگر رفتند. در آن زمان، اوسیانو کروز، دستیار فعلی کارلوس کی روش، در تیم سوسیداد توپ می‌زد و در حالی که این تیم، 1-0 از رئال مادرید پیش بود، برخورد شدیدی بین او و فرناندو هیرو، کاپیتان رئال مادرید رخ داد. گراسیا ردوندو که در حال حاضر، مدیر ارتباطات تیم ملی اسپانیاست، در آن دیدار، داور مسابقه بود. ردوندو با مشورت با کمک خود، تصمیم به اخراج هیه رو می‌گیرد که این موضوع، باعث عصبانیت شدید هیه رو می‌شود.

هیه رو که نمی‌توانست خشم خود را کنترل کند، به سمت داور می‌رود و به او می‌گوید:" نمی‌دانی چطور باید تیم ما را به فنا بدهی؟". صحبت های هیه رو به صورت اتفاقی توسط میکروفون برنامه رادیویی ال دیا دسپوئس که همچنان نیز در رادیو کادنا سر پخش می‌شود، ضبط  و منتشر شد. در آن دوره، به واسطه عدم وجود دوربین های متعدد در زمین، چنین اتفاقاتی به ندرت دیده و شنیده می‌شد ولی پخش شدن صدای هیه رو توسط میکروفون این برنامه رادیویی، جنجال های بسیاری را برای کاپیتان رئال در آن زمان به وجود آورد.

درگیری کروز با هیرو

هیه رو پس از بازی گفته بود:" من نمی‌خواستم اوسیانو را بزنم، فقط می‌خواستم از شرش خلاص شوم. من هیچگاه به هیچ حریفی حمله نکرده ام زیرا به رقبا احترام می‌گذارم. به نظرم اخراجم ناعادلانه بود، نمی‌دانم به داور چه گفتم زیرا خیلی عصبانی بودم."

حال پس از 24 سال، هر سه شخصیت یعنی فرناندو هیه رو، گراسیا ردوندو و اوسیانو کروز، فردا شب در دیدار ایران- اسپانیا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. هیه رو به عنوان سرمربی اسپانیا، اوسیانو کروز به عنوان مربی ایران و گراسیا ردوندو به عنوان مدیر ارتباطات تیم ملی اسپانیا . هر چند چنین تقابل هایی در فوتبال کم دیده نشده ولی تنها معجزه فوتبال است که می‌تواند افرادی که در یک برخورد عجیب نقش داشته اند را در شرایطی کاملا متفاوت، بار دیگر در کنار هم و روبروی هم قرار دهد.

فیلم این اتفاقات را در زیر ببینید:

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس