شهید و شهادت - لاله - تشییع

​رئیس سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج گفت: با توجه به شرایط اعتباری کشور و مشکلات معیشتی مردم دقت شود کار پرهزینه و اقدامات تشریفاتی در برگزاری کنگره ملی شهدا انجام نشود که مورد انتقاد قرار گیرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار پاسدار احمد حق‌طلب شب گذشته ۲۸ خرداد جاری در ستاد اجرایی کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی، گفت:جوانانی که امروز در قالب بسیج سازندگی به روستاها آمده و شروع به کار در مناطق محروم می‌کنند، به دلیل انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.

وی افزود: اعضای ستاد برگزاری کنگره خراسان جنوبی محضر رهبر معظم انقلاب مشرف می‌شوند و تولیدات فاخر استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج اظهارکرد: خوب است که از خراسان جنوبی یک یادگاری در موزه آستان قدس رضوی بماند و باید کارهای هنری جذاب فاخر تهیه شود که در موزه به عنوان یادگار این کنگره باشد.

حق‌طلب افزود: یکی از مهم‌ترین کارگروه‌های این کنگره کارگروه رسانه است،مجالس عظیم این کنگره با پوشش رسانه‌ای تاثیرگذاری آن چندین برابر می‌شود.

وی ادامه داد:برگزاری کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی فرصت مغتنمی برای شناساندن این استان است که باید در آنتن صدا و سیمای ملی هم منعکس شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت:تولیدات فاخر استان، کتاب مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

حق طلب افزود: کتاب‌هایی که مقام معظم رهبری تقریظ کردند تعداد چاپ آن بسیار زیاد و ملی شده است.

وی اظهار کرد:خراسان جنوبی اسطوره‌های بزرگی دارد که شایستگی این را دارند که در مورد آنها کتاب نوشته شود.

حق طلب یادآورشد: بعضی از استان‌ها در حین برگزاری کنگره شهدا اقدامات تشریفاتی پرهزینه انجام داده بودند که با توجه به شرایط اعتباری کشور و مشکلات معیشتی مردم دقت شود کار پرهزینه اضافی انجام نشود که مورد انتقاد قرار گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس