کد خبر 866259
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
مگنو باتیستا

هافبک برزیلی فصل گذشته صنعت نفت آبادان که فصل آینده در پیکان توپ خواهد زد معتقد است که تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم از گروهش صعود خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مگنو باتیستا داسیلوا صحبت‌هایی را در مورد وضعیت خود و عملکرد تیم‌های ملی ایران و برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انجام داد که مشروح آن را در زیر می‎خوانید:


* از فصل گذشته شروع کنیم که در صنعت نفت بودی، چه شد که در آبادان نماندی؟

صنعت نفت تیم خیلی خوبی بود. بعد از فصل، قرارداد من تمام شد و مربی جدید هم با من صحبتی نکرد. قبل او، سرمربی تیم پیکان (مجید جلالی) از من خواست که به این تیم بیایم و من گفتم «چشم، به تیم شما می‌آیم» پیشنهاد پیکان را قبول کردم و به قول ایرانی‌ها با این تیم «تمام» کردم. من صنعت نفت را خیلی دوست دارم و امیدوارم که سال آینده بتواند نتایج خوبی بگیرد.


* فکر می‌کنی عملکردت در پیکان چطور خواهد بود؟

امیدوارم امسال با پیکان یا قهرمان شویم ویا سهمیه آسیایی بگیریم. پیکان پارسال تیم خیلی خوبی بود و ان‌شاءالله امسال بهتر هم می‌شود.


* هفته بعد به تهران می‌آیی، درست است؟

بله، پیدا کردن بلیت در برزیل الان کلاً مشکل است. فقط از سائوپائولو به ترکیه یا دبی پرواز مستقیم وجود دارد. از شهر ما تا سائوپائولو هم سه ساعت با هواپیما راه است. الان بلیت ندارند و مجبورم تا دوشنبه هفته آینده منتظر بمانم.


* راستی، بازی ایران با مراکش را در جام جهانی دیدی؟

عملکرد ایران مقابل مراکش خیلی منطقی بود و تیم ملی ایران دفاع خیلی خیلی خوبی هم دارد. دروازه‌بانی بیرانوند هم که فوق‌العاده بود!


* پس از عملکرد ایران در جام جهانی راضی بوده‌ای.

تیم ملی ایران وقتی بازی می‌کرد، من خیلی استرس داشتم، فقط می‌گفتم «برو، برو، پاس بده، شوت بزن و ...» وقتی هم گل زد بالا و پایین می‌پردیم. بعد از گل هم داد زدم که «وای، گل ایران»! (با هیجان)


* به نظرت ایران می‌تواند از گروهش صعود کند؟

بله، ان‌شاءالله ایران با اسپانیا مساوی می‌کند و به عنوان تیم دوم از گروهش بالا می‌آید.


* تیم کشور خودت (برزیل) هم در بازی اول مقابل سوئیس متوقف شد.

برزیل خیلی خوب بازی کرد. بازی اول جام جهانی همیشه سخت است و همه استرس دارند. تیم سوئیس فقط یک موقعیت داشت که آن هم خطا بود اما داور ندید. از بازی دوم ان‌شاءاللله عملکرد برزیل بهتر می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    0 0
    انشاالله؟واقعا با این بازیکن مصاحبه کردین یا از خودتون در آوردید؟
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    0 0
    انشاالله؟واقعا با این بازیکن مصاحبه کردین یا از خودتون در آوردید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس