کد خبر 865833
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
مهدی هاشمی نسب

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر در دیدار برابر اسپانیا و پرتغال پُراشتباه بازی کنیم شکست خواهیم خورد.

به گزارش مشرق، مهدی هاشمی‌نسب در مورد برد تیم ملی برابر مراکش گفت: ارزش این برد و گرفتن سه امتیاز بسیار بالا بود و من خیلی خوشحال شدم که مردم خیلی چیزها را فراموش و با این برد خوشحالی کردند. البته باید بدون تعارف بگویم که تیم ملی در این بازی خوش‌شانس بود. ما در 20 دقیقه اول نمایش خوبی نداشتیم و مراکش چند فرصت خوب را از دست داد، این در حالی است که ما از کمترین فرصت‌ها استفاده کردیم و روی اشتباه حریف به گل رسیدیم.

وی در مورد بازی روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا عنوان کرد: اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی است و ما بازی بسیار سختی در پیش داریم. آنها به تیم پرقدرتی مثل پرتغال که قهرمان اروپاست سه گل زدند و حتی می‌توانستند برنده باشند. ما اگر در این بازی اشتباهات بازی با مراکش را مرتکب شویم، قطعاً ضربه خواهیم خورد. بازیکنان اسپانیا یا پرتغال از اشتباهات ما به سادگی نمی‌گذرند و ما باید خیلی کم اشتباه و با تمرکز بالا بازی کنیم.

هاشمی‌نسب در خصوص شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی اظهار داشت: ما باید واقع‌بین باشیم و منطقی صحبت کنیم. نباید برابر اسپانیا و پرتغال خوش‌خیال باشیم که خیلی راحت امتیاز می‌گیریم و صعود می‌کنیم. همین برد برابر مراکش هم بسیار باارزش و بزرگ بود، اما امیدوارم که برابر اسپانیا و پرتغال هم نمایشی آبرومندانه داشته باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    5 2
    نا امید کردن انسانها، از کارهای شیطان بر روی زمین است. خدا را چه دیدی؟ شاید در آن بازی ها هم شگفتی آفریدیم. این دعا را یارب آمین هم تو کن ای دعا آن تو آمین آن تو (مولوی)
  • محسن میلادی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    3 2
    اسپانیا اگه شاهکار کنه یک گل میزنه مطمئن باشید حرف احساسی و جانبدارانه نمیزنم کاملا منطقی و علمی میگم ایران با تفکرات و مدیریت کی روش و غیرت بچه ها بسیار قوی شده همه تیم ها یک سطح شدن هیچ تیمی از اون یکی خیلی قوی تر نیست . هیچ تیم فوق العاده ایی من تو جام جهانی تا حالا ندیدم برزیل آلمان و آرژانتین بسیار بد بودن ایران بسته و دفاعی بازی میکنه و به ایسکو و کاستا و کوکه موقعیت نمیده مطمئن باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس