کد خبر 865714
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
آذری جهرمی

دو کاربر شبکه اجتماعی در توییتر سؤالاتی از آذری جهرمی پرسیده‌اند که پاسخ وزیر به آنها در نوع خود جالب است.

به گزارش مشرق، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی  توییتر بسیار  فعال است و تقریبا هر مسئله‌ای را که مربوط به حوزه کاری‌اش باشد پیگیری می کند، به عنوان مثال دو کاربر این شبکه اجتماعی سوالات متفاوتی را از او پرسیده‌اند  و جهرمی هم  با لحن جالبی پاسخ آنها را داده است.

یکی از این کاربران در خصوص اپلیکیشن جام۲۱ (جام جهانی ۲۰۱۸) که توسط برنامه اختصاصی عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما به کاربران و علاقه‌مندان به این رویداد بین‌المللی عرضه شده سوالی را از آذری جهرمی پرسیده و وزیر ارتباطات هم پاسخ وی را داده است.

سوال و جواب جالب کاربر از آذری جهرمی:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    13 2
    دیوانه خانه است
  • IT ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    10 0
    راست میگه دیگه پیش بینی و قمار مهم تره دیگه
  • یاور3 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    3 0
    ماکیاولی: هدف وسیله را توجیه می کند. آذری جهرمی 22 مرداد 1396: مدیران تلگرام تاکنون همکاری‌های لازم را در رابطه با خط قرمزهای فرهنگی ایران داشته‌اند؛ بنابراین لزومی بر فیلتر آن وجود ندارد. آذری جهرمی دی 1396: یک کانال تلگرامی عملاً مردم را دعوت به ایجاد ناامنی و استفاده بمب دستی و اسحه می کند.زمان توقف خشونت پراکنی نیست؟ آذری جهرمی 26 اردیبهشت 1397: نباید فضا طوری باشد که نتوانیم واقعیت ها را بگوئیم. نباید افکار عمومی را به سمت خودفیلتری سوق دهیم. اگر دیگران ما را نقد کنند، جای خیلی از موضوعات عوض خواهد شد.(اشاره به فیلترینگ تلگرام) نفوذ تفکرات ماکیاولی بر دهه شصتی ها؟!!! خوب درساشو از حلقه نیاوران یاد گرفته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس