کد خبر 865702
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
حشمت مهاجرانی

سرمربی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین معتقد است بحث غافل‌گیری مراکشی‌ها اشتباه است چون سرمربی تیم ملی ما از اول به قصد اجرای همین برنامه به زمین آمد.

به گزارش مشرق، حشمت مهاجرانی دیروز با شوق و امید از پیروزی برابر مراکش با ما صحبت کرد.

 

بعد از ۲۰ سال دوباره در جام جهانی پیروزی دیگری کسب کردیم!
پیروزی ما مقابل مراکش، موفقیت بزرگی بود. ما احتیاج به این پیروزی داشتیم و با مساوی هم شانس برای صعود نداشتیم. در حال حاضر صدر جدول هستیم و می‌توانیم از این سکوی پرتاب نهایت استفاده را ببریم.

به لحاظ فنی بازی چطور بود؟
در ۳۰ دقیقه اول همه چیز در اختیار مراکش بود. ارسال‌های بلند جناحین مراکشی‌ها موجب شده بود چند بازیکن ما از جریان بازی خارج شوند، اما بازی درخشان امید ابراهیمی، وحید ابراهیمی و بیرانوند موجب شد عقب نیفتیم. بازیکنان ما با غیرت و جنگندگی در گام اول عالی کار کردند و برخلاف دو نماینده دیگر آفریقا و عربستان، بی‌نظیر بودند و آبروداری کردند.

فکر می‌کردید در آن ثانیه‌های آخر به گل برسیم؟
ثانیه‌های فوتبال هم تعیین‌کننده است. روی ارسال حاج‌صفی اگر بازیکن مراکشی هم دروازه تیم‌شان را باز نمی‌کرد، مهدی طارمی این شانس را داشت که گل بزند. بازیکنان ما جدا از نیم ساعت اول که استرس داشتند در سایر دقایق عالی کار کردند.

تعویض‌ها و ترکیب اولیه و تاکتیک و آنالیز کی‌روش چطور بود؟
بعضی‌ها حرف از غافل‌گیری مراکشی‌ها زدند، اما به نظرم بحث غافل‌گیری نبود. در آنالیز کی‌روش نباید شک کرد، چون سرمربی تیم ملی ما روش بازی ایران را تغییر داده و با آرایش متفاوت از اول به قصد اجرای همین برنامه به زمین آمد.

بهترین بازیکن تیم ملی ایران مقابل مراکش چه بازیکنی بود؟
همه بازیکنان ما خوب بودند و من اصلاً نمی‌توانم از یک یا دو بازیکن خاص نام ببرم.

در شکل منطقی فوتبال و با توجه به قدرت اسپانیا و پرتغال به پیروزی یا کسب امتیاز در دو بازی بعدی امیدوارید؟
شانس پیروزی اسپانیا مقابل مراکش بسیار زیاد است و اگر کار ما به بازی با پرتغال بکشد، کار بسیار سخت خواهد شد. البته در فوتبال همیشه جای شگفتی هست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس