کد خبر 865430
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
میرشاد ماجدی

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: قبل از شروع جام جهانی اسپانیا نگاه متفاوتی نسبت به ایران داشت اما با توجه به اینکه در حال حاضر تیم ملی صدر جدول است مطمئناً نگاه صدر جدولی دارد.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی در خصوص بازی بعدی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه مقابل اسپانیا، اظهار داشت: ما قبل از بازی مقابل مراکش به دنبال حداقل امتیاز بودیم تا از لحاظ روحی و روانی بتوانیم راحت‌تر در بازی دوم حاضر شویم اما حالا حداکثر امتیاز را کسب کردیم. یادمان نرود، درست است همین امتیاز مقابل مراکش خوب است و می‌تواند به ما کمک کند،مطمئنا به همین اندازه سخت خواهد بود و کار ما را مقابل اسپانیا دشوار خواهد کرد چرا؟ برای اینکه قبل از شروع جام جهانی اسپانیا نگاه متفاوتی نسبت به ایران داشت اما با توجه به اینکه در حال حاضر ایران صدر جدول است مطمئناً نگاه صدر جدولی دارد و ایران را دست کم نمی‌گیرد. 

وی در ادامه در خصوص اینکه ایران با چه سبکی مقابل اسپانیا بازی کند بهتر است گفت: بار مسئولیت بازیکنان مقابل اسپانیا بالا خواهد رفت. خوشبختانه حضور سعید عزت‌اللهی به عنوان هافبک دفاعی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.کی‌روش با همان استراتژیک معروف خود یعنی ساختار دفاعی منسجم و نگاه به ضدحمله مقابل اسپانیا به میدان می رود. 

میرشاد ماجدی در ادامه تأکید کرد: ما  اگر در بخش دفاعی خوب عمل کنیم می‌توانیم در ضدحملات زهردار ظاهر شویم،  با توجه به شناختی که از بازیکنان این تیم داریم ،مطمئناً اسپانیا مالک بازی خواهد بود.اما ایران باید لایه‌های دفاعی خود را افزایش دهد تا بتوانیم مقابل این تیم یک امتیاز را کسب کنیم و به فکر صعود به مرحله بعدی باشیم. مطمئناً کی‌روش به دنبال این است که اول گل نخوریم، بعد نگاه به ضدحملات دارد ، مطمئناً  مقدار دوندگی بازیکنان بالا می رود.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه در خصوص ترکیب تیم ملی ایران مقابل اسپانیا نیز گفت: تجربه نشان می‌دهد که تیم برنده به ترکیب اصلی خود دست نخواهد زد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد و باعث شود تغییرات در ترکیب به وجود بیاید مثل حضور سعید عزت‌اللهی در هافبک دفاعی. امیدوارم امید ابراهیمی به بازی مقابل اسپانیا برسد چرا که او دوندگی بالایی دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. در بحث بازیکنان تهاجمی مطمئناً ترکیب دست نخواهد خورد. درست است سردار آزمون موقعیت‌های زیادی را در بازی مقابل مراکش از دست داد اما دوندگی او باعث شد تا دفاع مراکش خسته شود. 

ماجدی گفت: بازیکنان تهاجمی تیم ملی ایران در بازی با مراکش فشار خوبی روی دفاع آوردند و باعث شد بتوانیم موقعیت‌هایی را روی دروازه ایجاد کنیم. 

وی در پایان در خصوص اینکه چه نتیجه‌ای تیم ملی ایران مقابل اسپانیا کسب خواهد کرد، گفت: با این روندی که تیم ملی ایران دارد، مقابل اسپانیا یک امتیاز کسب می کند. ما تیم قدرتمندی هستیم به شرطی که دوندگی بالایی داشته باشیم، بدون استرس بازی کنیم در این صورت می‌توانیم مقابل این تیم قدرتمند به راحتی  امتیاز کسب کنیم. تجربه نشان داده است که ایران مقابل تیم‌های قدرتمند کم نمی‌آورد و با انگیزه بالا به میدان می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس