شهربانو امانی

کنایه عضو شورای شهر به تغییر دهندگان بیلبورد میدان ولیعصر...

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

باید اجازه داد زنان به ورزشگاه‌ها بیایند تا هم فحش بدهند هم بشنوند!

فردی به نام صالح نجفی که خبرگزاری ایلنا از او با عنوان پژوهشگر حوزهٔ فلسفه و مکاتب انتقادی، مترجم و ویراستار آثار فلسفی! یاد کرده در مصاحبه با همین خبرگزاری پیرامون دغدغه این روزهای اصلاح طلبان مبنی بر ضرورت حضور بانوان در استادیوم های ورزشی گفته است: 

اتفاق فاجعه‌باری در ایران افتاده که مثلاً کتاب‌خوان‌ها کمتر به ورزشگاه می‌روند. این مسأله به این علت است که در ایران زنان اجازۀ حضور در ورزشگاه ندارند و تمام جوّ ورزشگاه مربوط به همین موضوع است.

او در ادامه تصریح می کند: 

می‌گویند در ورزشگاه‌ها حرف‌هایی به زبان می‌آید که برای خانواده‌ها خوب نیست و به همین علت خانواده‌ها ـ که از نظرشان یعنی همان زنان ـ نباید به ورزشگاه بیایند. این قضیه یک تحلیل وارونه است. برای حل مسأله باید اجازه داد زنان وارد ورزشگاه شوند. زنان در دنیایی غیر از دنیای ما زندگی نمی‌کنند که اصلاً فحش نشنوند یا خودشان فحش ندهند. همه باید بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند و حدگذاشتن برای فحش‌دادن یا فحش‌ندادن در ورزشگاه را باید خود مردم تعیین کنند. [۱]

*امثال آقای نجفی بعنوان کسی که یک رسانه تشخیص داده، می تواند با او به گفتگو بنشیند، حق اظهار نظر در هر چیزی را به لحاظ تئوریک دارد اما بدیهیست که این حرف نمی تواند و نباید غیر منطقی و خلاف عقلانیت باشد.

بانوان در جامعه اسلامی صاحب کرامتی ویژه و خدشه ناپذیر هستند که عقلانیت حکومتی ایجاب می کند منصه هایی که در آنها آسیب هایی برای بانوان متصور است؛ مورد اصلاح قرار گیرند.

عقل و حکومت عقلانی بر خلاف گفته آقای نجفی نمی تواند اجازه دهد بانوان در جایی که معروف است رفتارها و سخنان ناشایستی می تواند در آنها بروز کند؛ بدون اصلاح امر و ایجاد بستر مناسب ورود کنند.

که بیشتر ورزشگاه ها و استادیوم ها نیز در حال حاضر از این جمله‌اند و وظیفه آماده سازی ورزشگاهها برای ورود بانوان نیز بر عهده نهادهای اجرایی دولت و وزارت ورزش است.

قابل تأمل آنکه اساساً این یک امر محرز است که حضور در ورزشگاه ها به هر قیمتی! دغدغه اکثریت بانوان ایرانی نیست و جامعه بانوان اولویت های وسیع تری برای خود متصور است که مشخص نیست چرا جریان سیاسی خاص از توجه به آنها معذور است؟

پیش از این، طیبه سیاوشی، از نمایندگان اصلاح طلب مجلس عنوان کرده بود که حضور بانوان در ورزشگاه ها یک سرمایه است! [۲]

*** 

مدعی نفوذ منافقین در سپاه، مدعی نفوذی بودن «میثم مطیعی» شد

«مجید انصاری»، معاون سابق رئیس جمهور روحانی و از فعالان اصلاح طلب در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایسنا در اشاره به مداحی انتقادی میثم مطیعی در مراسم نماز عید فطر در تهران، گفته است: این مساله عید فطری که مظهر و نماد همه مسلمانان و روزه‌داران است را به نوعی همایش جناحی و حزبی تبدیل می‌کند.

او همچنین با اشاره به چند مطلب انتقادی در رسانه های انقلابی پیرامون اصلاح طلبان می گوید:

 این تفرقه‌افکنی فراتر از یک شعرخوانی است. اگر در یک سال گذشته مجموعه تیترهای خبری و تحلیل‌های سیاسی چند خبرگزاری و سایت معروف و شناخته شده نگاه کنید، تفاوت چندانی با تیترهای رسانه‌های ضد انقلاب و منافقین و اسرائیلی نداشته و ندارد.

این فعال چپ با بیان اینکه چنین اقداماتی را نشانه نفوذ عناصر دشمن در این نهادها و رسانه‌ها می‌دانم، ادامه داد:

خیلی خوش‌باوری خواهد بود که فکر کنیم این مدل تخریب‌ها ناشی از کج‌ سلیقگی سیاسی است. نشانه‌های دیگر نفوذ سرویس‌های جاسوسی دشمنان را در نهادها طی چند سال گذشته دیدیم که بعضا فاجعه‌آمیز هم بوده و بعضی از آنها هم در زندان هستند.

انصاری گفته است: من فکر می‌کنم ضمن تاکید و توصیه به مردم برای مراقبت از این نفوذها، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما و همچنین نیروهای مسلح باید دقت مضاعفی برای شناسایی عوامل نفوذی که در این نهادها و با نقاب انقلابی‌گری عملا فرمایشات مقام معظم رهبری را بی‌اثر می‌کنند، انجام دهند.

ایسنا همچنین در لید مصاحبه انصاری نوشته است: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شناسایی" عوامل نفوذی که در نهادهای انقلابی، با نقاب انقلابی‌گری عملا فرمایشات رهبری را بی‌اثر می‌کنند"، را مورد تاکید قرار داد. [۳]

*اظهارات انصاری در حالیست که اولا آقای مطیعی با هماهنگی دفتر رهبر مقام معظم رهبری، برای مداحی در مراسم نماز عید سعید فطر انتخاب شده و ثانیا اشعار وی نیز در پایگاه اطلاع رسانی رسمی مقام معظم رهبری باز نشر یافته است.

غیر از این رخدادهای شاخص، عقل هم قضاوت می کند که در اشعار قرائت شده از سوی این مداح شناخته شده اثری از تفرقه یا نفوذ یا وحدت شکنی نیست بلکه آنچه هست صرفا انتقاداتی است که بعنوان حرف دل مردم بایستی به گوش مسئولان ارشد دولتی و سایر مسئولان امر برسد.

در همین زمینه بخوانید:

متن اشعار میثم مطیعی در نماز عید فطر ۹۷ +فیلم

حمله مداح عید فطر به اُدکُلن‌های اروپایی

تکرار «حرف مردم» در بزرگ‌ترین تریبون ملی

فی الواقع این تقصیر مردم و مادحین نیست که عملکرد دولت و اصلاح طلبان طی ۵ سال گذشته دارای نقاط ضعف فاحشی من جمله شکست برجام، کم کاری و بی عملی بوده است و جالب آنکه آقایان به جای داشتن گوش شنوا و استقبال از فرایند نقد معقول در جامعه، بنای ناسازگاری گذاشته و حتی دو خط شعر را نیز نمی توانند تحمل کنند.

گفتنیست، انصاری که به تازگی مدعی نفوذی بودن چهره های انقلابی و برخی رسانه های امین کشور شده است، چندی قبل نیز بحث نفوذ اسرائیل و منافقین در سپاه پاسداران را مطرح کرد [۴]  که متأسفانه پیگیری های لازم در این زمینه انجام نشد و مشخص نیست نهاد سومی که از سوی انصاری متهم به نفوذی بودن شود، کدام نهاد است!؟

لازم به یادآوریست که اصلاح طلبان و سران دولتی، در سال گذشته نیز پس از مداحی انتقادی میثم مطیعی در مراسم نماز عید فطر حملات وسیعی را علیه وی صورت دادند. اما مقام معظم رهبری پس از حملات وسیعی که علیه مطیعی صورت گرفت از این مداح انقلابی کشورمان و شعری که در نماز عید فطر سال گذشته خوانده بود تجلیل کردند.

معظم له خطاب به مطیعی فرموده بودند:

«می‌دانم بعد از عید فطر خیلی شما را اذیت کردند و فشار آوردند، هم به شما و هم به شعرا؛ اما مطلقا اعتنا نکنید.

شما یک حرف کاملا درست و محکمی زدید. تردید نکنید. من نظرم را همان موقع به اطرافیان هم گفتم. کار شما کاملا درست بود.

 اصلا محل نگذارید به این حمله‌ها و بدانید کار شما مؤثر است. شما روی این جوان‌ها تاثیر دارید. این جمعیتی که امشب آمده بود تاثیر می‌پذیرد از شما.

 در آن شعر هم هیچ اهانت نبود. مسؤولان رده بالای دولتی آمدند پیش من و گفتند توهین شده؛ من گفتم خیر، هیچ اهانتی نبوده.

 خود بنده هم صف اوّلی هستم. صف اوّل یک نفر نیست که؛ ما هم مدعی بودیم و هم صف اوّلی.

در آن شعر هم هست: "ما مدعیان صف اول بودیم"، ولی معلوم شد خبرها جای دیگری است؛ دیگرانی را بردند و ماها جا ماندیم.

هیچ خسته نشوید. اگر بنای بر خسته‌شدن بود آنهایی که قبل از انقلاب زندان رفتند و کتک خوردند و تبعید شدند باید خسته می‌شدند.

 سفت بایستید و خسته نشوید. اگر خسته نشوید خداوند به کارتان برکت می‌دهد، و برکت داده است. راه درست همین است که شما دارید می‌روید.

 من همیشه شما را دعا می‌کنم، اما سر قضیه عید فطر فقط دعا نبود؛ هم دعا می‌کردم، هم حمایت کردم و نکاتی را به آنهایی که باید می‌گفتم، گفتم.»

*** 

کنایه عضو شورای شهر به تغییر دهندگان بیلبورد میدان ولیعصر...

«شهربانو امانی»، عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در جلسه اخیر شورای شهر با اشاره به بیلبورد میدان ولیعصر که در آن مردانی با قومیت های مختلف ایرانی در حال حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به تصویر کشیده شده بودند، گفت: مسئولینی که این طرح را به نمایش گذاشتند برای زنان همان نقش سنتی مردسالارانه را ترویج می کنند.

وی با بیان اینکه بعد از پیگیری ها این بیلبورد تغییر یافت، گفت: تغییر یک بیلبورد، تغییری در ماهیت دیدگاه های آنان ایجاد نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، امانی همچنین اظهار داشت: 

ضمن تشکر از شهردار تهران به خاطر دستور حذف این دیوارنگاره از ایشان انتظار دارم به عنوان شهرداری اصلاح طلب، این تفکر مردسالارانه را از شهرداری تهران حذف کند. [۵]

*بیلبورد میدان ولیعصر با نیت ترویج مردسالاری نصب شده یا نشده بود، امریست که مسئولان ذیربط بایستی درباره آن پاسخگو باشند اما نکته آنجاست که در هنگامه بی‌عملی آشکار شهرداری و شورای شهر تهران و در حالی که افشانی چهارمین مدیر شهرداری تهران در دوران اصلاح طلبان است ولی صدایی که از شورای شهر تهران به گوش می رسد، رایحه خوش خدمت نیست.

به عکس آنچه که مردم از اعضای شورای شهر تهران می شنوند، تأکید بر پرداخت مالیات به شهرداری، ضرورت گرانتر شدن تهران، اخراج پرسنل شهرداری، نامگذاری چند خیابان، تعطیلی خط هفت متروی تهران، ضرورت مبارزه با مردسالاری و زد و خوردهای حزبی چپ ها برای انتخاب شهرداری است که تحلیلگران می گویند او هم از آنجا که جزو رجال نیست، به سرنوشت استعفا گرفتار می آید.

امر مسلم آنست که دور شدن پر شتاب اصلاح طلبان شورای شهر از روند خدمت‌رسانی به مردم، آنهم در عرصه ای که عملکرد آنها در قیاس با عملکرد جهادی محمدباقر قالیباف قرار دارد، نتایج شومی را برای اردوگاه اصلاحات به بار خواهد آورد. نتایجی که یکی از بدیهی ترین آنها، ادامه روند ۱۷ ساله قهر مردم از اصلاحات و امتداد شکست اکثریتی چپ ها در تمام انتخابات های ۱۷ سال گذشته است.

مردم، نظیر آنچه که بر زبان امانی جاری شده است را در دوران اصلاحات نیز شنیدند و از آن روز دیگر هیچ رئیس جمهور اصلاح طلبی در ایران بر اریکه قوه مجریه تکیه نزد...

***



۱_https://tnews.ir/news/۱۱db۱۱۳۲۳۷۳۹۹.html

۲_mshrgh.ir/۸۶۵۱۲۹

۳_https://www.isna.ir/news/۹۷۰۳۲۷۱۲۵۲۹/

۴_mshrgh.ir/۸۵۵۰۰۵

۵_http://www.irna.ir/fa/News/۸۲۹۴۴۵۸۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    آیا ممکن است زن مسلمانی در ایران باشد که نداند مطابق نظر تمام مراجع تماشای بدن برهنه مردان نامحرم بر زنان جایز نیست؟ آیا ممکن است کسی در ایران باشد که نداند زنانی که این طور حرص تماشای ورزشکاران مرد را دارند هیچ گاه به تماشای مسابقات ورزشی بانوان نمی روند؟ آیا ممکن است کسی در ایران باشد که نداند حضور زنان برای تماشای ورزش مردان صرفا هوس زنان همان اقلیت چهاردرصدی است؟ و بقیه زنان ایرانی مشکلات یسیار مهمتری دارند؟ پس چرا از گفتن حکم شرع و عقل خودداری می کنید؟ مگر از اعلام مسلمان بودن خود شرم دارید؟ مگر جز این است که روشنفکران ملعون ما را به جرم دفاع از شریعت متحجر و داعشی می نامند؟ بگذار بنامند. بگذار ما جلوی رسول الله روسفید باشیم. چرا طوری وانمود می کنید که انگار مخالفت ما با حضور زنان در ورزشگاهها به خاطر فحاشی های رایج در این مکانها است؟ آری. خوک هم نجس و حرام است. خواه کرم ترشین داشته باشد و خواه نداشته باشد.
    • US ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      42 32
      اگر در سر این مردمان اخلاق و دانش بکاری و آن را آبیاری کنی تا پرورش کند. دیگر نیازی به تفکیک کردن این نگون بختان نیست!
    • به US ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      44 15
      پس آیا گمان کرده ای کسانی معتاد به سیگار یا الکل هستند از مضرات آن آکاهی ندارند؟ آیا فرد خائن نمی داند خیانت بد است؟ چرا. اما وقتی شهوت ها و ممیلها و لذت های زودگذر مطرح شود عقل می میرد. انسان بی سواد عاقل بیسیار بهتر از دانشمند احمق است.
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      52 2
      فقط باید مردم درگیر حواشی بشن که اولویت ها فراموش بشه که شده
    • US ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      42 61
      با همین طرز تفکر داعشی بود که الان اکثر جوانان از دین و مذهب بری شدند.بعضی اوقات فکر می کنم دشمنان اسلام امثال شما و طالبان و داعش رو به وجود آوردند که ریشه اسلام رو خشک کنند.
    • به US ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      50 25
      افتخار می کنم که به جرم دفاع از شریعت داعشی نامیده شوم. اصلا اربابتان آمریکا برای همیش داعش را درست کرد دیگر مسلمانی جرات نکند دم از عمل به احکام اسلام بزند. اما به کوری چشمان شما ما تازنده ایم اجازه نمی دهیم ویسکی خنک از گلویتان پایین برود. همان بهتر که شما از اسلام و قانون خدا بیزار باشید. مگر از شیطانها جز این انتظاری هست؟
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      52 23
      10:52 بسیار مضحک و زننده هست که تو و همپالگیهات بخوایین دم از اسلام بزنین . جنابعالو که اوج افتخارت اینه خواهرت و زنت با ساپورت تنگ و آرایش غلیظ برن استادیوم بعد نیمه های شب که برگشتن خونه با خنده و آب و تاب فوحش ها و حرکات رکیک لاتها رو تعریف کنن ، همون بهتر که با این ممنوعیت ها از اسلام بری بشی
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      3 10
      دقیقا
    • علی پارسا IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      9 7
      به خدا قسم اینها مطالبه یک جریان اقلیت آنارشیسم هست.که از طریق رسانه سعی در اکثریت نشان دادن خواسته هایشان هستند.همانهایی که میگفتند "ما بیشماریم".اقلیتی جیره خوار و وابسته فرهنگ منحط غرب که تمام آرزویشان تبدیل ایران به یک کپی فرهنگ کثیف غربی ست.دنبال مطالبه عمومی اکثریت هستید یکسری به مرز مهران در موعد اربعین بزنید و خواهش میلیونی مردم دیندار ایران اسلامی را در زیارت کربلا ببینید.
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
      12 9
      نظر شخصی من اینه که اگه خانها با شرایطی بیان تو ورزشگاهها . جو ورزشگاه عوض میشه و فحش از بین میره . و مثالهای فراوانی میشه زد
  • ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    البته که زنها حق دارند بیان ورزشگاه . اما چرا ورزشگاه بانوان و ورزش بانوان را نبینند و علاقه دارند فقط ورزش آقایان را ببینند
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      64 99
      حق را فقط حضرت حق تعیین می کند. هوس و میل انسانها به هیچ وجه حقانیت نمی آورد. اگر قرار است خواسته های خلاف شرع عده ای زنان بالاشهری که حرص تماشای مردان ورزشکار را دارند حق نامیده شود، دیگر نمی توان این جامعه و این جاکمیت را اسلامی نامید.
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      27 25
      چون یا شوهر ندارن و اگر هم ..
    • علی IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
      9 2
      اول اجازه بدند مردا بروند فوتبال زن ها رو تماشا کنند اونوقت زن ها هم بیان فوتبال مردها رو نگاه کنند. من با این روش کاملا موافقم.
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    51 11
    میدونی چیه مشرق قیافه هاشونم به فمنيسم بازی نمیخوره !
    • hamid ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      47 56
      آقا هوس چیه؟گناه چیه؟ این حرفها چیه؟ دوست داشتن فوتبال به خاطر هوس و گناه نیست. چرا اینقدر مردم رو اذیت می کنید؟
    • به hamid IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      53 26
      به یک نفر گفتند مثل اونجوری آب نخور عقل را کم می کند. گفت عقل چیه؟ آره عزیزم. برای سکولارها اصلا گناه معنی ندارد.
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      24 11
      اون زمان که احمدی نژاد بود خواست اجازه ورود به زنان و بده ولی غرب گراها گفتن گناه کبیره هست الان ۱۰۰ درصد نباید اجازه بدن زنان وارد ورزشگاه بشن چون اینا بعد ورود زنان یک کار های دیگه میکنن اصلا نباید عقب نشینی بشه انشالله به وقتش زنان هم میان ورزشگاه
    • به IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      28 15
      حلال و حرام الهی تا قیامت قابل تغییر نیست. تماشای زن نامحرم برای مرد و یا مرد نامحرم برای زن در هر زمان و برهه ای که باشد حرام است.
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
      8 5
      پس چرا تو تلوزیون میبینن؟
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    40 5
    صالح نجفی بیچاره رد داده
  • اکبر IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    در اولین فرصت بذارن خودش ودختراش وعروساش بیان ورزشگاه آزادی تا به باد فحش بکشوننشون اونوقت ببینم دیگه از این غلطا میکنه یا نه. آخه زنک چیزی که درحیطه کاری تو نیست دخالت نکن فضولی؟؟؟ برو بچسب مشکلات شهرتهرانو حل کن مشکل ترافیک آلودگی بی سامانی تاکسی واتوبوس و....
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      24 17
      این بی حیایا می آیند و اضمحلال نسل در سرلوحه دست آموزهای اینگونه ای است -
  • میرزا ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    28 30
    ببخشید شاید ربطی به موضوع نداشته باشه ولی مجبور شدم اینجا بنگارم کسی نیست سایت آپارات را از لجن پاک کنه باید حتما ویدیوهای بسیار بسیار مستهجن نشان داده بشه تا عده ای به غیرتشان بربخوره آخه چرا عادت داریم تا چیزی به گند کشیده شد آن وقت تازه به فکر بیفتیم
    • هادی IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      12 12
      شدیدا موافقم هیچ نظارتی نیست متاسفانه
  • رضا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    53 88
    درست همان موقع که غرق در شادی انقلاب و پیروزی در جنگ بودیم در اتاق فکر کاخ سفید و اسرائیل برای ملت ما برنامه ها چیدند که مهمترین آن خارج کردن زن از حریم گرم و امن خانه بود،آنها فهمیدند که ایرانی ضعفش در چیست ، وقتی زنی نباشد که مادری کند، زنی نباشد که خواهری کند، زنی نباشد که شوهرداری کند باید فاتحه ی آن ملت را خواند.حضور زن در حریم مقدس خانه مانند باغبانی هست که گلستانی از بهترین گلها رو به دستش سپرده ایم اما وای به حال آن روز که باغبان گلستان گل ها را رها کرده باشد
    • وطن دوست BE ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      37 25
      آقا رضا دمت گرم -- اینها که منفی دادند یک پنجاه سال طول میکشه تا متوجه بشوند این فمینیست چه جوری بنیاد خانواده را در غرب از بین برده -- استقلال یک ملت در سلامت خانواده است
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      33 7
      شما خیلی خفنید همه براتون برنامه میچینن!
  • علی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    29 17
    با سلام و احترام من موندم این رسانه هایی حامی اصلاحات و دولت روحانی هستن هرچیزی دلشون بخواد مینویسن هر تهمتی دلشون بخواد به کسایی که جزء اونا نیست میزنن در همه موارد اظهار نظر میکنند بعد وقتی یه رسانه مردمی میاد عقاید پوچ اینها رو برملا میکنه میشه مخالفت با نظام هر مطلبی دلشون بخواد در مورد لایحه fatf و یا سند 2030 مینویسن و تمام قد ازش دفاع میکنند بعد وقتی یه رسانه میاد با این خیانتها مقابله میکنه میشه رسانه ضد دین دلیلش هم اینه که دلایل ما قانع کننده هست و اینا دلشون نمیخواد مردم آگاه بشن
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    27 15
    آقای... نگاه به زن خودش و دختراش کرده این حرف رو زده که هم فحش میدن هم فحش میخورند و این فرهنگ خانوادش بوده که در معرض دید عموم گذاشته
  • رهگذر IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    34 5
    یکی به آقای انصاری بگه که شما دوغت رو بنوش... دیگه گذشت اون دوره که امثال شما با تهمت سیاسی کاری و یا ... روزگار مردم رو سیاه میکردین. خدا رو شاکرم که دست امثال شما خیلی وقته رو شده.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    35 12
    آقای انصاری از اینکه یک شعر که از دل مردم برخواسته اینقدر عصبانیت کرده بسیار خوشحالم
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    35 4
    باید به جناب انصاری گفت والا ما که فقط هرجا شما را دیدیم، از تحرکات فتنه سبز تا استعفا در مجلس و عدم برگزاری انتخابات و ... حمایت مریم رجوی را کنار شما دیدیم حالا چرا همه نفوذی اند الا شما؟
  • بهرام.اهواز IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    18 11
    اگه میثم مطیعی خبرگزاری های مهر فارس جهان نیوز مشرق تسنیم بدلایل عدم مصاحبه با شخصیت هایی که سایت جماران ازجمله افراد نهضت ازادی لیبرالی مث تاجزاده حجاریان مجید انصاری و باغیان فتنه 88 عطریانفر امضاکنندگان نامه ذلت بار و خفت بار اخیر و نیز بدلیل افشای پشت پرده بعضی های دیگر و زدودن غبار تاجگذاری و منیت و تجمل گرایی و اشرافی گری از چهره امام ساده زیست و باصلابت و نترس و ضد اسلام رحمانی سکولار اگه ب این دلایل این مجموعه نفوذی هستند پس باید گفت کل نظام و حاکمیت و اصول امام و .. نفوذی استکبار و نظام بدلی نظام سلطه است اگه این چنین است ... لو لاهذاصادق فنحن اول المنفاذ الاعدا . اینجوری شیخ فضل الله را بالای دار بردند تا جایی که مردم پای دار او کف و سوت میزدند. اما باند اشرافی گری و رانتخواری فئودال با سایت غیرجماران بداند حادثه شیخ فضل الله عبرتی است که هزار چرچیل و چرچیل صفت نمی توانند تکرارش کنند داداش کهنه شده
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      16 1
      حقیقت را چرا نمی خواهید ببینید؟ آری بخش بزرگی از بدنه نظام یا نفوذی هستند و یا بعدا خود را به دنیا فروختند. ما ابایی از اعتراف به این حقیقت نداریم.
  • NL ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    16 3
    اقای انصاری سلام علیکم /گرچه خودت بهتر میدانی و میبینی ولی لطفا دنبال نفوذیها و جاسوسان و مخالفین با امام خمینی و انقلاب در تشکیلاتهای متبوع خودتان از جمله پایگاه و سایت جماران و... باشید .
  • نمکی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    8 2
    تاسف از این جماعت مدعی ولی بیسواد .
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    3 2
    خخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    20 1
    آقای انصاری دوران بخور بخور و عربده کشی شما و دار و دسته تون هم داره تموم میشه بزودی به پای مردم مستضعف میافتید برای چند روز زندگی در دتیای کثیف تون و التماس بزودی که دیر نیست گر چه عددتون زیاد باشه
  • صبور IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    18 1
    فرار به جلو انصاری که در فتنه 88 و انداختن کشور در دل تحریم و دروغهای پنج کیلویی مشکلی از جماعت مدعی درو غین اصلاحطلبی حل نمیکند این جماعت با همین حرفها سی سال با فریب مردم دولت را در دست گرفتند.
  • آشنا IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    18 0
    این روز ها هم مجلس و هم دولتی ها سر کلاف را گم کرده اند پدر صلواتی ها مگه مشکل ما زنها ورزشگاهه ما داریم زیر گرانی کمر خم می کنیم شما خودتو زدید به کوچه علی چپ به مسایل حاشیه ای میپردازید بدون برنامه و حاشیه پردازی کشور اداره نمیشه شما بهتره از کشور برید تا سایه اتون کشور را مستعمره نکرده
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      5 0
      نگو علی چپ. بگو آن راه.
  • dada IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    18 1
    انصاری خودش معروف به اشعث کندی است. مجید دلبندم تو خودت آخر نفوذی هستی. خخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    20 3
    خدا حفظ کنه جناب مطیعی، سردار جنگ نرم رو که بدجوری خار چشم دشمنان داخلی شدن
  • میراحمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    14 1
    پس فردا هم کمپین مردهای خواهان ورود به استخر زنانه و کشتی زنانه و غیره راه میافته. کمپین ورود عموم به اتاق پروف و ... دیگه چی؟؟؟
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      2 4
      خود زنها این کمپین هارو راه میندازند,صبر کن ... عمده زنای خوب ,بیچاره ها نسلشون منقرض شد,تفاله هاشون موندند.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    23 17
    اونایی که راضی هستن زناشون برن ورزشگاه غاطی تماشاچیان نامحرم همشون دیوث هستن و میخان مردم رو هم مثل خودشون دیوث کنن آشغالا
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      14 7
      اصلاح لجن بی غیرتی که ببینه زنش عین پری چهل گیس نیمه لخت داره جیغ میکشه و سوت میزنه اما لات بغل دستیش کیپه کیپ چسبیده بهش و تو یه عالم دیگس دیوث نیست ؟
  • پريسا ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    12 18
    چرا پيامهاي منو منتشر نمي كنيد.....شما دلواپسا حتي يه جمله عليه خودتونو بر نمي تابين....در حوزه رسانه ها هم بيسوادين ....رحيم پور ازغذي راست گفت كه همتون سواد رسانه اي ندارين!!! روز به روز بي طرفدارتر و ايزوله تر ميشين...حقتونه.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    18 0
    واقفا بگذاریم مردم نظر بدهند. انصاری نفوذیست یا مطیعی؟ #فتنه
  • اردبیلی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    2 18
    شعر اقا میثم اصلا خوب نبود
  • مهد AE ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    9 1
    اقای انصاری من از اهالی جماران هستم .پاهات از گلیمت درازتر نکن همینکه مردم بدانند شما در ان حوالی چه می کنید و در حال چه اموری هستید خودشان جواب حرفهایتان را می دهند .جمع کن اقا
  • سجاد IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    12 1
    نفوذ دشمن اینه زن ها و دختران رو بکشونه خارج از خونه تا اون هستی زن و مادر رو به چالش بکشونن، دیگه حججی ها متولد نشن و پرورش پیدا نکنن، هرچی کشیدن از مهر مادرانه و تربیت مادر بود، میخوان از مادر به همه چی ضربه بزنن. همینطورم داره میشه، وضعیت بی حجابی، استخدام های غیرضروری خانوم ها، ورود دختر بچه ها به ورزش تکنواندو و... خدا خودش ختم بخیر کنه.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    10 4
    یکی نیست به اینا بگه شما که از حق ورود زنان به ورزشگاه بازی های مردان دفاع میکنید به بهانه واهی برابری زن و مرد چرا از حق ورود مردان به ورزشگاه های بازی های بانوان هیچ حرفی نمی زنید !؟ برابری فقط برای زنان نباید باشد مردها هم باید با زنان برابر باشند
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      1 7
      عزیز من, ورزش مسخره زنها برای خودشون جذابیت نداره ,چه برسه به مردها!!!زنها میخوان خودشونو نشون بدن,میخوان خدایی کنن!آخر سر با کولی بازی حق فاحشه گری هم میخوان!
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    7 12
    ما مردها هم دل داریم. باید راه ورود مردان به ورزشگاهای زنان را واز کنید
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      5 6
      چیو میخوای ببینی ورزش رقاصی وگیس وگیس کشی ؛یاجیغ جیغ کردن زنا رو!عمرتو تلف نکن؛همه این بالا وپایین کردن برای سلطه بر روح وجسم مردانه تاخدایی کنند...
  • قادر IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    2 1
    بهترین راه حل برای ورود زنان اینه. اول چند تا سکو برای افراد سیگاری مشخص کنند سیگاری ها رو به چند تا سکو انتقال بدهند. بعد افراد سالم و غیر سیگاری طرف دیگه. اگه جمعیت قالب شد به غیر سیگاری یواش یواش در صورت عدم فحاشی سکوهایی مختص بانوان قرار بدهند. سکوهای ترکیبی هم. فقط برای خانواده نه فقط زوج. که تمام فرضیه بالا بعیده هفتاد درصد تماشاگر ها قشر ضعیف جامعه که برای تخلیه میان ورزشگاه و بالای پنجاه درصد افراد معتاد. ادم سالم عادی به سختی میره ورزشگاه
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      8 3
      به نظر تو اگر خوک در فضابی بهداشتی زندگی کند پاک می شود؟ به همین صورت حضور زن در مسابقات ورزش مردانی که لباس کاملی ندارد مجاز نمی شود.
  • nima IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    6 2
    خدایا .... پس کی اسلام بر مسلمین پیروز می شه آخه ؟ کی ؟
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    5 5
    الله اکبر...به امید پیروزی مقاومت در تمامی جبهه های داخلی و خارجی...
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    4 1
    باید جلوی دزدی را گرفت . آن هم کار شماها نیست کار قوه قضاییه است
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    1 2
    خوب نیست عاقلانه نیست .
  • ماما IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    1 2
    خوب نیست عاقلانه نیست .
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    9 0
    آقای انصاری کدام رفتار شما مورد تایید امام راحل و امام خامنه ای است؟!؟ کمی خود را با معیارهای اسلام ناب مقایسه کن گمراهی گمراه!
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    9 3
    آقای انصاری اللهم اشف کل مریض
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    10 7
    از اصلاح طلبان هیچ انتظاری جز فساد و رانت و اغتشاش و تخریب و همدستی با دشمن نداریم
  • احدی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    2 1
    آقای انصاری لطفا هیس حرف نزنی کسی نمیگه لالی پس ببندش اون درو
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    3 1
    اگه این بی حجابهای اصلاح طلب اینبار برای گسترش فساد استادیومها رو نشونه گرفتن لااقل باید یک زایشگاه هم کنار درب خروجی براشون باز کنن چون این بیشرفها تو اون شلوغی . . . مرامنامه گروهکیشونو انجام میدن
  • مجید IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    2 1
    مجید نترس تو وامثال تو اینقدر مار خوردین که افعی شدین .اگه درب جهنم رو هم جلوت باز کنن میگید یه لقمه دیگه .حیف این عمامه که رو سر تو گذاشتن .بدبخت بیچاره
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    6 5
    تاپریروز منتقد مدیریت مردان بودند,حالا کاسه لیس ورزش مردان شدند؛زنکه فمنیسم برو دنبال ورزش خودت که براش یقه چاک میکردی!برای ارزشمند شدن دست به هر غلطی میزنن,عجب زنای ویل بیخودی هستند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس