کد خبر 865344
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
نایکی

نشریه معتبر اسپانیایی گزارشی در مورد شوخی کاربران ایرانی با شرکت آمریکایی تولید پوشاک ورزشی منتشر کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه اسپانیایی «آس» چاپ مادرید نوشت؛ هواداران ایرانی از شرکت آمریکایی «نایکی» که دو هفته مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2018 اعلام کرد به خاطر تحریم‌های آمریکا علیه ایران حاضر نیست کفش‌های تولید خود را به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدهد، انتقام گرفتند.  

هواداران ایرانی بلافاصله بعد از برد ایران مقابل مراکش پاسخ «نایکی» را دادند و تمسخر این برند آمریکایی توسط آنها به سرعت در شبکه‌های اجتماعی و در سراسر جهان پخش شد. یکی از این موارد این بود که هواداران ایرانی شعار تجاری «نایکی» را که «just do it» است به معنای «فقط انجامش بده» را به تمسخر گرفتند و این شعار را به «We just did it without you» به معنی «بدون شما انجامش دادیم» تغییر دادند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این اقدام «نایکی» را محکوم کرده و این کمپانی را به دخالت سیاست در ورزش متهم کرده است. او همچنین تهدید کرده که این اقدام «نایکی» را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گزارش خواهند داد.

نایکی

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منصور IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    8 2
    واقعا اینهمه مهمه که نایک بپوشید واقعا مسخره است انسانها به چه چیزهایی وابسته هستند حالا اگر نایک نپوشید نمیشه بازی کرد .در سر عقل باید بی کلاهی عار نیست
    • هموطن IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
      1 0
      مشکل ما اینه که به مسائل سطحی نگاه می کنیم... دوست عزیز معلومه تو باغ نیستید، این کار نایکی توهین به فوتبالیستای ما بوده... وگرنه برای بازیکنا فرق نمی کنه نایک بپوشن یا آدیداس
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    0 0
    نایس بپوشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس