کد خبر 865130
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
وضعیت ترافیکی

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز با تأخیر دو ساعته از رودهن به سمت شمال مسدود شد و از ساعت 16 تردد خودروها از «آب‌اسک» به سمت تهران به صورت یک‌طرفه درخواهد آمد.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز و پرحجم و روان است و تردد وسایل نقلیه در این محور هیچ مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

محور کرج -چالوس موقتا یکطرفه شد

وی اضافه کرد: تردد در محور هراز با تأخیر دوساعته از ساعت ۱۴ از رودهن به سمت «آب‌اسک» ممنوع شد و ساعت ۱۶ از آب‌اسک به سوی تهران به صورت یک‌طرفه درخواهد آمد.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه از تهران به سمت شمال و شمال به سمت تهران پرحجم و روان است و تردد به راحتی صورت می‌گیرد اما پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

محبی ضمن درخواست از هم‌وطنان برای رعایت مدیریت زمان سفر گفت: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ و همچنین رعایت حقوق شهروندی تأثیر زیادی در کاهش بار ترافیکی و باعث عدم ایجاد گره ترافیکی می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: هم‌وطنان در این مواقع که بار ترافیکی افزایش پیدا می‌کند با رعایت مدیریت سفر می‌توانند از برخورد با ترافیک سنگین در ساعات پیک ترافیک جلوگیری کنند و سفر کوتاه‌تری را نسبت به زمان‌های پیک ترافیک داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس