سعید براتی

گروهک تروریستی جیش الظلم بامداد امروز با انتشار کلیپ و بیانیه‌ای از صحت و سلامتی «سعید براتی» سرباز ربوده‌شده خراسان شمالی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مشرق، بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم در فضای مجازی با انتشار کلیپ و تصاویری از سعید براتی، سرباز ربوده‌شده خراسان شمالی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان، از زنده و سالم بودن این فرد خبر داد.

همچنین علاوه بر این کلیپ، تصاویر دیگری نیز از این سرباز وظیفه خراسان شمالی منتشرشده و در بیانیه این گروهک تروریستی، وضعیت سعید براتی سالم اعلام‌شده و در صحت به سر می‌برد.

در بیانیه  صادرشده هیچ‌گونه درخواست یا مطلب دیگری در این خصوص داده نشده است و فقط با تشریح اتفاقات انجام‌شده در عملیات تروریستی که از این‌سوی این گروهک در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان صورت گرفت، از جراحت این سرباز از ناحیه پا اشاره‌کرده و اکنون بر سلامت و صحت این گروگان تأکید کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    97 10
    خدا به خانواده اش صبر بده و هرچه زودتر شاهد آزادیش باشیم. سلامتی همه ی سربازان و مدافعان امنیت ایران صلوات اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    24 0
    شمشیر دو سر تو آرمشونه !
  • صادق برزگران IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    1 1
    انشاالله ،به اميد خداوند و با نابودي دشمنان اسلام (وهابيهاي آدمكش) وايران اين سرباز وطنمان آزاد خواهد شد
  • سیدمسعود سعادتمند FR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 0
    انشاالله باعنایت ودعای خیر وجود مقدس صاحبمان حضرت ولی عصر(عج)ودرایت وهوشمندی سربازان گمنامشان درنیروی مقتدرانتظامی؛ارتش سرافزاز وسپاهیان غیور وغرتمندمان.بزودی خبر ازادی وسلامتی سعید عزیز وکلیه دلاورمردانمان را جشن خواهیم گرفت/ضمن دعا برای سلامتی و فرج مولایمان ،هرایرانی غریتمند.از اقامه ی دورکعت نماز جهت تعجیل در فرج نورانی یوسف فاطمه(س.ع)وازادی سعید عزیزمان فراموش نشود/اللهم عجل لولیک الفرج.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس