دیدار ایران و مراکش

روزنامه ال موندو دپورتیوو فوتبال ایران را مستحق موفقیت دانست و نوشت: ایران یک تیم مرموز و چند لایه است.

سرویس ورزش مشرق – خورگا لوپس نویسنده قدیمی ال موندو دپورتیوو در تحلیلی از بازی تیم ملی ایران برابر مراکش نوشت:

« مردان کی‌روش خوب بازی کردند، خط دفاعی ایران ضعیف است و البته آنقدر خوب بوده که تیمش در جام جهانی باشد اما به عقیده من خط دفاعی پر اشتباهی دارد و وقتی تحت فشار باشد، دچار مشکل خواهد شد، بنابراین لازم نیست که صبر کنیم تا آنها تصمیمی بگیرند، اسپانیا بهتر است دفاع را در همان خط دفاعی ایران آغاز کند.

بازیکنان خوبی در تیم ملی ایران هستند، تجربه اروپایی دارند و باید گفت که بین المللی هستند، این تیم یک تیم محترم است که نباید دست کم گرفته شود، اسپانیا با همان نگاهی که مقابل پرتغال داشت باید برابر ایران نیز صف آرایی کند.

مراکش اسیر بازی با برنامه ایران شد وگرنه باید پذیرفت که بهتر از ایران بود، برگ برنده بزرگ ایران، کی‌روش است. او مربی کوچکی نیست و اسپانیا و پرتغال را می شناسد، خوب هم می شناسد، او به خوبی می داند باید چه کند اما مشکل بزرگش بضاعت محدود تیم ملی ایران است. به هر حال کی‌روش یک معجزه گر نیست و فقط یک مربی خوب است.

بازیکنان خط میانی ایران فوق العاده بودند، یکدیگر را خوب پیدا می کردند، بنابراین کار بزرگ اسپانیا کنترل میانه میدان است، اینگونه بازی ایران به هم خواهد ریخت.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    72 1
    نگویید چیزی برای از دست دادن نداریم دفاع را قوی کنید
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    41 2
    "میستری اس" را بهتر است: ناشناخته و پر رمز و راز ترجمه کرد. چون مرموز در فارسی یک کمی معنی منفی دارد ولی میستریس، بیشتر یک تعریف و تمجید است و نشان خاص بودن و هوش و ذکاوت فوق العاده داشتن است.
    • عسکری IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
      15 0
      آفرین .همینطوره
  • ناشناس US ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    1 0
    بهترین راه برای تیم ملی ایران دفاع و حمله توده ای است چون حمله و دفاع توده ای همیشه شکست ناپذیر است یکی هم میزان امادگی تیم و بازیهای تدارکاتی مهم است که ما با تیمهای اروپایی بازیهای تدارکاتی کمی داشتیم که جدی ترینش فقط با تیم ترکیه بود
  • داش علی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    4 0
    مسعود شجاعی در زمین باشه انگار ما ۱۰نفره هستیم شرافتا نگاه کنید ببینید یک ثانیه تونست کار مفیدی کنه؟ بماند که در چند صحنه نقش دفاع حریف رو بازی کرد و به پای مهاجمای خودی پیچید دو سه بار هم توپ رو مفتضحانه نگه داشت تا اومدن ازش گرفتن پس بهتره از همون ثانیه اول طارمی یا دژاکه جاش بازی کنن اگه مسعود شجاعی باز بازی کنه بخواد انقدر بی خاصیت و مضر باشه بخدا اولین گل رو بخوریم میزنم با لیوان تلوزیون رو میشکنم کیرووووووووش خدا لعنتت کنه که دوتا هافبک بازی ساز نبردی و دفاع رو هم با حذف سید جلال و ووریا غفوری تبدیل به اتوبان کردی
  • ناشناس IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    0 0
    من با حذف بازی مسعود شجاعی موافقم فکر کنم ضررش بیشتر از نفعش باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس