کد خبر 864526
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
حواشی خودکار «اون»

رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار با رهبر کره شمالی فیلمی کوتاه به وی نشان داده است.

به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید در جریان دیدار با کیم جونگ‌-اون رهبر کرۀ شمالی، زمان کافی در اختیار نداشته است تا موضوعاتی مانند تضمین اینکه خلع سلاح کرۀ شمالی باید «قابل تایید و غیرقابل برگشت» باشد را در توافق‌نامه لحاظ کند یا دربارۀ صلح این کشور با کرۀ جنوبی سخن بگوید.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاران که چرا در پیمانی که به امضای دو رهبر رسیده است چنین جزئیاتی دیده نمی‌شود، پاسخ داد: «من فقط یک روز آنجا بودم.»

بیشتر بخوانید:

دستخط ترامپ و کیم چه چیزی را آشکار می‌کند +عکس

توافق ترامپ-کیم یا فریب افکار عمومی؟

با این وجود او این فرصت را داشته است تا در جریان این دیدار کوتاه، فیلمی چهار دقیقه‌ای را به کیم جونگ-اون و همکارانش روی یک آی‌پد نشان دهد. فیلمی که به سبک فیلم‌های هالیوود صداگذاری شده است و این عنوان را دارد: «دو مرد، دو رهبر، یک سرنوشت.»

موضوع این فلیم، آینده بالقوۀ کرۀ شمالی و جهان در صورت به توافق رسیدن پیونگ‌یانگ و واشنگتن است.

دونالد ترامپ بعدها پس از اینکه این فیلم برای خبرنگاران نیز به نمایش درآمد اعلام کرد: «فکر می‌کنم او این فیلم را دوست داشت.»

ترامپ همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا نگران نیست که ممکن است این ویدئو، که نشان می‌دهد ترامپ و کیم برای آیندۀ جهان تصمیم می‌گیرند، از نظر دیگران یک فیلم تبلیغاتی محسوب شود، پاسخ داد که «به هیچ وجه» در این باره نگران نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    25 2
    ...خلع سلاح کرۀ شمالی باید «قابل تایید و غیرقابل برگشت» باشد را در توافق‌نامه لحاظ کند...... دیگه چی؟ مطمئنم آمریکا میخواد کره شمالی رو هپولی هپو کنه همونطور که کره جنوبی رو هپولی هپو کرد. جلوشو بگیرید
  • سیدحامد ES ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    23 1
    اتفاق نظر کاپیتالیسم و کمونیسم گزاره ای نزدیک به صفر است حتی در سیاست که به قول برخی هر موضوعی امکان تحقق دارد. خیلی بعید است مگر اینکه پیونگ یانگ از کمونیسم فاصله گرفته و اندک اندک وارد سیاه چاله‌ای به نام کاپیتالیسم گردد و در هاضمه نظام سرمایه داری غرب مضمحل شود.
    • FR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
      0 0
      ببینم کمونیست بهتره بد بخت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس