کد خبر 864108
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
رشید مظاهری

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: هر کسی درون دروازه باشد همه برایش دعا می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشد و بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم تا ایران و مردم ایران را خوشحال کنیم.

به گزارش مشرق، رشید مظاهری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اینجا از نظر کمپ از هر لحاظ تامین هستیم و از نظر روحی روانی و بدنی در بهترین حالت ممکن به سر می‌بریم. از امکانات تمرینی همه چیز داریم که شامل سالن بدنسازی، استخر و زمین خوب می‌شود. اتاق پزشکی و شرایط دیگر هم کاملا مهیا است. باید تلاش کنیم و به کسب بهترین نتیجه امیدوار باشیم.

وی درباره ارزیابی‌اش از حریفان ایران هم گفت: ما در حال حاضر نمی‌توانیم درباره اسپانیا و پرتغال صحبت کنیم و فقط به مراکش فکر می‌کنیم و باید اولین قدم را خوب برداریم. اگر اولین قدم را خوب برداریم می‌توانیم با روحیه بهتر بقیه تیم‌ها را آنالیز کنیم و به کسب بهترین نتیجه در بقیه بازی‌ها امیدوار باشیم.

او همچنین درباره رقابت بین دروازه‌بانان تیم ملی هم گفت: من خدا را شکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. از آقای کی‌روش ممنونم که من را انتخاب کردند. در مورد دروازه‌بان دیگر هم باید بگویم تنها کاری که باید انجام بدهم انجام تمرین حرفه‌ای و محکم است. مطمئنا به این فکر می‌کنم که بازی کنم اما آخرین تصمیم را مثل همیشه آقای کی‌روش می‌گیرد و هر کسی درون دروازه باشد همه برایش دعا می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشد و بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم تا ایران و مردم ایران را خوشحال کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای تیم ملی شانس صعود قائل است یا خیر گفت: شما که این سوال را می‌کنید ناامید هستید. حالا که بازی‌های دوستانه‌مان هم لغو شد یک حالت همدلی در تیم ایجاد شده است و می‌خواهیم خودمان را در جام جهانی ثابت کنیم. این یکی از مهم‌ترین جام جهانی‌های ایران است. مردم ایران منتظر یک سورپرایز خوب باشند. من نمی‌دانم این صحبت‌ها چگونه است و آیا هماهنگ شده است یا خیر اما تنها چیزی که ما به آن فکر می‌کنیم و حتی خود من به شخصه شب و روز فکر می‌کنم این است که تیم ملی به مرحله بعد صعود کند و حالتی باشد که آن‌هایی که ما را اذیت کردند سورپرایز خوبی برایشان باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس