کد خبر 863579
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
عکس/ قیمت تخم مرغ در دانمارک چند؟

یک مقام مسئول گفت: در یک هفته اخیر قیمت هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری با افت ۵۰۰ تومانی از ۶ هزار به ۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

به گزارش مشرق، فرزاد طلاکش، دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم‌گذار، از کاهش ۵۰۰ تومانی نرخ هر کیلو تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: در یک هفته اخیر قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری به سبب همخوانی میان تولید و مصرف از ۶ هزار به ۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته است.


وی با پیش‌بینی قیمت تخم مرغ در آینده، افزود: از ابتدای شهریور با افزایش تقاضا از سوی صنایع غذایی، امکان رسیدن قیمت تخم مرغ به نرخ قبلی در بازار وجود دارد و به هیچ عنوان این امر به معنای گرانی نیست چرا که قیمت کنونی تمام شده هر کیلو تخم مرغ ۶ هزار و ۳۰۰ تومان بوده که با احتساب سود متعارف برای مرغدار به معنای متعادل شدن نرخ است.

بیشتر بخوانید:

خوراکی‌های خوشمزه با کالری کمتر از ۵۰

شیب هزینه معیشت مردم صعودی شد +نمودار



به گفته طلاکش در ایام باقی مانده تا شهریور قیمت تخم مرغ تحت تأثیر هزینه‌های حمل و نقل و خوراک با نوسان جزئی همراه خواهد بود.

این مقام مسئول نرخ واقعی هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌ها ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: فروش هر شانه تخم مرغ بالاتر از این رقم ناشی از سوء استفاده مغازه داران از شرایط بازار است که این امر اجحاف در حق تولیدکننده و مصرف کننده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م. ناظر IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    0 0
    احتمالا که نه یقینا عمه من باید با این سوء استفاده مغازه‌داران مقابله کند.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    0 0
    مرغ گران شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس