کد خبر 863531
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کفاشیان

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران از توانمندی شاگردان کی‌روش برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و حتی پیشروی تا مرحله یک‌چهارم نهایی خبر داد.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان ابراز کرد: پیش از هر چیز می‌خواهم یادآوری از میهمان‌نوازی روسیه به‌عنوان میزبان جام جهانی 2018 داشته باشم. تیم ملی فوتبال ایران در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد و اطمینان دارم به‌طور عالی مهیای حضور در رقابت‌ها می‌شود.

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر بخواهم درباره شانس صعود ایران از مرحله گروهی حرفی بزنم سه بازیکن تیم ملی در روسیه بازی می‌کنند و این یک نکته مثبت برای ما خواهد بود. گروه سختی را پیش‌ِرو داریم، زیرا حریفان ایران نمایندگان مهم و برتر قاره‌های خود هستند. ما هم نباید فراموش کنیم که یکی از قدرتمندترین تیم‌های قاره آسیا هستیم.

علی کفاشیان در ادامه با اشاره به توانمندی تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: فکر می‌کنم میان تمام تیم‌هایی که به جام جهانی 2018 روسیه صعود کرده‌اند ما قطعاً بیگانه و اسب سیاه نیستیم. ما هم اسب سفیدی داریم که تیم‌ها با آن سخت مبارزه می‌کنند. قطعاً تمام توان خود را به‌کار خواهیم بست تا از مرحله گروهی صعود کنیم و حتی توانمندی صعود تا یک‌چهارم نهایی را هم داریم. بازی کلیدی ایران برابر مراکش خواهد بود و پس از آن باید ببینیم چه می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس