کد خبر 863362
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
رامین رضاییان

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه برخی خواسته‌های سرمربی این تیم برای آماده‌سازی شاگردانش برآورده نشده است، ابراز تأسف کرد.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط اردویی خیلی خوبی را داریم. مطمئناً خواسته‌هایی که کی‌روش داشت به ویژه برای برگزاری بازی‌های دوستانه فراهم نشد. البته ما اهمیتی به این مسائل نمی‌دهیم و تمرینات خود را پیش می‌بریم تا ان‌شاءالله بتوانیم پرچم کشورمان را بالا نگه داریم. ما تنها امیدمان حمایت مردم است و ان‌شاءالله آنها همه جوره پشت تیم ملی ایران باشند تا در این گروه سختی که در آن قرار داریم، سربلند باشیم.

«برای من هیچ وقت شکست در زندگی‌ام معنی نشده است و همیشه سعی کرده و می‌کنم که امید داشته باشم»، وی با بیان این جمله در پاسخ به این پرسش که مراکش را چگونه تیمی می‌بیند، یادآور شد: مسلماً همه تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند تیم‌ها قدری هستند و شما تیم ضعیفی را در اینجا نمی‌بینید. شما تیم مراکش را نام می‌برید که قدرت دفاعی خوبی دارد. ما هم تیم ایران هستیم و خودمان را دست‌کم نمی‌گیریم. به عقیده من تیمی برنده میدان خواهد شد که تمرکز بالایی داشته باشد و بتواند در کنار آن بازی خوبی انجام دهد.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که «تیم ملی چقدر برای جام جهانی 2018 آماده است؟»، خاطر نشان کرد: ما از نظر ذهنی آماده‌ایم، اما همان‌طور که گفتم آن بازی‌های دوستانه‌ای که سرمربی تیم ملی انتظارش را داشت، فراهم نشد. مطمئناً این چیزها آسیبی به تیم ملی نمی‌رساند و ما با هدف جلو می‌رویم. بدون شک اگر بازیکنان خواسته‌های کادرفنی را در زمین برآورده کنند به نتایج خوبی خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سوال که تجارب بازیکنانی که قبلا در جام‌جهانی حضور پیدا کرده‌اند چقدر  به تیم ملی کمک می‌کند، گفت: مطمئناً کمک زیادی می‌کند، چرا که به گفته این دسته از بازیکنان، تجربه حضور در جام جهانی فوق‌العاده است. همه ما قطعاً با حضور در این مسابقات سورپرایز خواهیم شد. قبلاً از تلویزیون این بازی‌ها را می‌دیدیم که برایم خیلی جالب بود. نه من، بلکه دیگر بازیکنان هم ترسی از بازی در این سطح از رقابت‌ها نداریم، چرا که تن‌مان به تن بازیکنان اروپایی خورده و استرسی از این بابت نداریم. دنبال این هستیم که با حمایت مردم پرچم کشورمان را بالا نگه داریم و ان‌شاءالله آنها همچنان پشت تیم ملی باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس