کد خبر 863355
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
سعید عزت اللهی

ملی‌پوش فوتبال ایران می‌گوید در فرصت کمی که تا جام جهانی مانده باید تمرکزشان را روی این رقابت‌ها بگذارند.

به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی در آغاز تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم ملی در مسکو اظهار کرد: اول از همه اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که به تمرین تیم ملی آمدند. شما در زمان کمی که تا جام جهانی باقی مانده تلاش می‌کنید که از تیم ملی حمایت کنید. فکر می‌کنم دیگر زمان زیادی نمانده تا بخواهیم راجع به امکانات و حواشی صحبت کنیم. الان وقت تمرکز و حمایت از تیم ملی است.

او افزود: ما وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی و بازیکن تمام تلاش‌مان را بکنیم تا برای تیم ملی و کشورمان افتخارآفرینی کنیم. خد را شکر امکانات خوبی در اختیارمان است و باشگاه لوکوموتیو، فدراسیون فوتبال روسیه و فیفا امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده‌اند. فکر کنم با همدلی که بین بچه‌ها وجود دارد، ان‌شاءالله بتوانیم در جام جهانی تاریخ‌سازی کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره عدم حضورش در دیدار نخست تیم ملی در جام جهانی مقابل مراکش تصریح کرد: شاید قبل از آن که وارد روسیه شویم، خیلی موضوع محرومیتم دغدغه ذهنی من نبود ولی از زمانی که به روسیه آمدیم ساعت‌ها به سختی برای من می‌گذرد. موقع تمرین، موقع خواب و به طور کلی در تمام ساعات به این موضوع فکر می‌کنم ولی کاری است که شده و به جز این که کنار بازیکنان حضور داشته باشم نمی‌توانم کار دیگری انجام دهم. مهم این است که در تیم ملی، همه برای یکدیگر بازی می‌کنند و قطعا نبود من نمی‌تواند خللی در برنامه تاکتیکی تیم ملی ایجاد کند. ما بازیکنان پرتوانی داریم که هم در بازی اول و هم در ادامه رقابت‌ها می‌توانند باعث شوند دست پر از زمین خارج شویم.

عزت‌اللهی در ادامه درباره دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال گفت: اسپانیا و پرتغال دو تیمی هستند که شاید هر ۱۰ سال یک بار موقعیتش پیش بیاید تا تیم ملی ایران مقابل آن‌ها بازی کند. مطمئنا ما باید این فرصت را غنیمت بشماریم و با تمام وجودمان نه تنها در این دو بازی بلکه در دیدار مقابل مراکش هم بازی کنیم. مراکش هم تیم بسیار بزرگی است و بازی‌های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته است. فکر می‌کنم یکی از موفق‌ترین تیم‌های آفریقایی چند سال اخیر بوده است. تیم‌های گروه ما تیم‌های بزرگی هستند و تمام مسابقه‌ها فشرده است. همچنین بازیکنان بزرگی در جام جهانی حضور دارند. قاعدتا بازیکنان تیم ملی انگیزه بالایی دارند تا مقابل این بازیکنان بزرگ به میدان بروند. ما می‌خواهیم مقابل آن‌ها قد علم کنیم و هواداران تیم ملی مطمئن باشند تا آخرین لحظه برای ایران می‌جنگیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس