کد خبر 863318
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
رسول خطیبی

سرمربی سابق تراکتورسازی گفت: من از طرف آقای زنوزی به مهدی کیانی زنگ زدم و به مهدی گفتم که برای تمدید بیاید چون همگی دوست داشتیم و داریم که مهدی در تراکتور بماند.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی اظهار داشت: در اینکه کیانی برای تراکتور زحمت کشیده شکی نیست و خود بنده نیز دوست دارم کیانی در تراکتور بماند.

 


وی افزود: آقای زنوزی به مهاجری گفته بود به خاطر بزرگ تیم و کاپتان تیم اولین نفر با مهدی کیانی صحبت کنید و طی صحبت‌هایی که بین آقای مهاجری و کیانی انجام شده بود، مقرر شد تا کیانی قرارداد خود را تمدید کند ولی بعداً شیطنت هایی صورت گرفت که باعث این سوءتفاهمات شد.

سرمربی سابق تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من از طرف آقای زنوزی به مهدی کیانی زنگ زدم و به مهدی گفتم که برای تمدید بیاید چون همگی دوست داشتیم و داریم که مهدی در تراکتور بماند و کیانی در صحبت هایش گفت که دوست دارم بمانم ولی تا تسویه حساب صورت نگیرد من تمدید نمیکنم.

خطیبی ادامه داد: بنده بخاطر این که کیانی در تراکتور بماند عرض کردم که قرارداد خود را تمدید کند و بعد از تمدید با آقای زنوزی و الیاسی صحبت کنیم تا مطالباتت را پرداخت کنند که کیانی قبول نکرد و فردای آن روز در مصاحبه ای گفت که رسول خطیبی گفته است که بیا اول از آقای زنوزی عذرخواهی کن بعد قرادادت را ببند که چنین چیزی نبوده و صحبتی از عذر خواهی مطرح نشده است.

بازیکن اسبق تراکتورسازی گفت: البته اگر خود کیانی بخواهد و مسر باشد فایل صوتی صحبت‌ها موجود است که نه آقای زنوزی نه بنده از او نخواستیم که عذرخواهی کند و اگر فایل صوتی صحبت‌ها را در اختیار مردم بگذاریم آن موقع قضیه متفاوت تَر از قبل خواهد شد و مردم و هواداران متوجه می‌شوند که آقایان هر روز چند حرف متفاوت می‌زنند و خواهند دید که برایشان پول از هوادار مهمتر است و نیز اگر بین من و کیانی صحبت بازیکن سالاری مطرح شده برای کل تیم بود نه صرفاً برای کیانی. نظر کلی اقای زنوزی این بود که سالار در مجموعه باشگاه و تیم دیگر وجود ندارد و نخواهد بود.

خطیبی ادامه داد: باز هم می‌گویم چند نفری که منافعشان به خطر افتاده شیطنت می‌کنند این را هم بگویم که اقای الیاسی جریمه کیانی را که از مدیریت قبل داشته را بخشیده است. الان هم آقای زنوزی و بنده و آقای مهاجری دوست داریم کیانی در تراکتور بماند ولی خود او باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس