روحانی و پوتین

رئیس جمهور روسیه در نشست شانگهای در چین گفت که دولت سوریه تعهدات خود را به طور کامل انجام داده است و برای گفت‌وگوی سیاسی تمایل دارد.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در نشست سازمان همکاری‌ شانگهای در چین گفت، مبارزه با تروریسم اولویت همکاری در چارچوب این سازمان است. 

بیشتر بخوانید:

پوتین و ترامپ" قرار و مدار" گذاشتند

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، پوتین در چین گفت، برنامه مقابله با تروریسم، جدایی‌طلبی و افراطی‌گری که امروز به کار گرفته شده، اساس همکاری در این زمینه برای سه سال آینده خواهد بود.

وی افزود، به موجب انی همکاری عملیات مشترک مقابله با تروریسم انجام خواهد گرفت و تجربیات بیشتری میان کشورهای سازمان شانگهای رد و بدل خواهد شد. 

رئیس جمهور روسیه در این نشست همچنین گفت، دولت سوریه کاملا به تعهداتشان عمل کرده‌ است و تمایل خود را برای گفت‌وگوی سیاسی، نشان داده است. 

در نشست روز یکشنبه سازمان همکاری شانگهای در چین، شی جینپینگ رئیس جمهور چین هم گفت این سازمان بعد از پیوستن هند و پاکستان، قوی‌تر شده و مسئولیت بزرگتری بر عهده اعضای آن در راستای اطمینان از ثبات،‌ امنیت و توسعه منطقه‌ای وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    1 0
    اگه کشورمون رو قبول کنن خیلی از مشکلات امروزمون حل میشه ولی فعلا که فقط عشق غرب ما رو کشته و فقط عشق پاریس و لندن و .... رو داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس