کد خبر 862893
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
سپیدرود رشت

با تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، مالکیت باشگاه سپیدرود رشت از مالک کنونی این باشگاه گرفته خواهد شد.

به گزارش مشرق، وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود رشت در نهایت پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان و درگیری‌های پیش آمده بین جواد تن‌زاده، مالک کنونی این باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گیلان در آستانه مشخص شدن و باز پس‌گیری مالکیت از تن‌زاده قرار گرفته است.

 

باشگاه سپیدرود که از دی ماه سال گذشته به جواد تن‌زاده واگذار شد، همواره با مشکلات مالی و مدیریتی فراوانی مواجه بوده و پس از پایان فصل هفدهم لیگ برتر نیز این مشکلات با اختلافات پیش آمده بین علی کریمی، سرمربی سپیدرود و تن‌زاده به اوج خود رسید.

به‌هرحال وجود اختلافات شدید تن‌زاده با هیئت فوتبال گیلان و عمل نکردن مالک باشگاه سپیدرود به تعهدات خود باعث شد تا میرشهاب مومنی (دبیر هیئت فوتبال و نماینده این هیئت به‌عنوان مالک سپیدرد) از او به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به‌عنوان مرجع رسیدگی به این پرونده شکایت کند و خواستار پس گرفتن مالکیت سپیدرود از تن‌زاده شود، اتفاقی که به هیچ وجه مورد قبول تن‌زاده قرار نگرفت و او همواره معتقد بود به تمام تعهدات خود در باشگاه سپیدرود عمل کرده است.

حالا با گذشت نزدیک به دو ماه از ورود اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به ماجرای مالکیت باشگاه سپیدرود،‌ خبر می‌رسد نتیجه بازرسی این اداره کل به نحوی است که عدم انجام تعهدات تن‌زاده تأیید و مالکیت باشگاه به زودی به صورت رسمی از او گرفته خواهد شد. در همین راستا قرار است مالکیت باشگاه سپیدرود تا مشخص شدن خریدار جدید این باشگاه دوباره در اختیار میرشهاب مومنی قرار بگیرد و این باشگاه فعلاً فعالیت خود را به این ترتیب ادامه خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس