فوعه و کفریا

عناصر تروریستی درصدد بودند با اشغال مناطق شمال شهرک الفوعه، مسیر ارتباطی شهرک های الفوعه و کفریا را نا امن کنند که با مقاومت نیروهای دفاع مردمی ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، شب گذشته، شهرک های محاصره شده شیعه نشین الفوعه و کفریا در شمال شرق استان ادلب شاهد درگیری های سنگین بود و عناصر تروریستی حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای دفاع مردمی انجام دادند.

یک منبع میدانی در شهرک های محاصره شده در گفت وگو با مشرق به جزئیات درگیری ها اشاره کرد و گفت: در ابتدا مواضع نیروهای دفاع مردمی با آتش سنگین توپخانه هدف قرار گرفته شد.

این منبع میدانی با بیان این که حملات از سه محور علیه ایستگاه های دفاعی نیروهای دفاع مردمی در شمال و شمال شرق شهرک الفوعه صورت گرفت، افزود: عناصر تروریستی حملات را از شهرک های «صواغیه، رام حمدان و تل خربه» آغاز کردند.

وی با توضیح این مطلب که تروریست ها در گام نخست درصدد بودند ایستگاه های دفاعی را به اشغال دربیاورند، گفت: نیروهای دفاع مردمی به سرعت توانستند تحرکات تروریست ها را در این سه محور رصد کنند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای دفاع مردمی با وجود حملات سنگین توپخانه ای به سرعت وارد عمل شدند و از پیشروی عناصر تروریستی جلوگیری و آنان را در همان ابتدای کار زمین گیر کردند.

به گزارش مشرق، درگیری ها با سلاح های سنگین و سبک میان طرفین چند ساعت ادامه داشت و در نهایت نیروهای دفاع مردمی با کشته و زخمی کردن شماری از تروریست ها موفق به دفع حملات شدند.

در جریان این درگیری ها یک تن از نیروهای دفاع مردمی به نام « نجدت رضا» به شهادت رسید و یک تن دیگر از رزمندگان به نام « عبدالله المحدود» مجروح شد؛با دفع حملات سایر تروریست ها به سمت شهرک « الصواغیه» متواری شدند.

براساس اعلام منابع میدانی، عناصر تروریستی درصدد بودند با اشغال مناطق شمال شهرک الفوعه، مسیر ارتباطی شهرک های الفوعه و کفریا را نا امن کنند که با مقاومت نیروهای دفاع مردمی ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، در حال حاضر، بخش وسیعی از مناطق شرقی، شمالی ، غربی و جنوب غربی شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا در اشغال گروه تروریستی « هیات تحریرالشام» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    6 18
    حاج قاسم درعا را ول کن. اولویت باید آزادی و یا نجات اهالی فوعه و کفریا باشد.
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      4 1
      کجا درعا رو ول کن درعا اول باید ازاد بشه بعد جا های دیگه ازاد بشه
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      3 1
      موافقم مردمان مظلوم فوعه و کفریا در اولویت هستن
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      0 0
      فدای احساست بشم درعا بمعنی ستون فقرات ترریستهاس اگه ارتش سوریه بتواند درعارا ازاد کند یعنی کار ترریستها برای همیشه تمام شده است
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    18 1
    نتیجه دیپلماسی لبخند ظریف در ترکیه
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    22 0
    کسانی که با آستانه یک و دو و ... راه را برای اشغال بی دردسر شمال سوریه توسط ترکها باز کردند بایستی فردای قیامت جواب خونهای به ناحق ریخته شهدای شیعه فوعه و کفری را بدهند
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    20 1
    ترکیه جانی خط رو نگه داشته داعشیها و النصره به مردم بیگناه حمله کنن.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    21 1
    لعنت به اردوغان الاغ
  • AE ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    13 0
    ترکیه=بی شرف
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    1 1
    مردم یمن در محاصره سخت در حال گرسنگی جان میدهند مردم فوعه و کفریا ۴سال در محاصره هستند و میگویند چرا ما به کمکشان نمی اییم رهبر مردم بحرین حالش وخیم است همینطور شیخ زکزاکی مجروح است انوقت دیپلماسی وزارت خارجه ما ۵سال زور خودش را برای هیچ صرف کرد و ما ساکت نشستیم این اه مظلومان دامن ما را هم خواهد گرفت وخون مظلومان گردن این مسوولین وهمه کسانی است که یا سکوت کردند یا حمایت کردند و این وعده الهی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس