فوعه کفریا

زمین های کشاورزی سوزانده شده تنها راه تامین بخشی از مواد غذایی مردم محاصره شده محسوب می شد که نابودی آنان ضربه سنگینی را به شهروندان دو شهرک وارد کرد.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا در شمال شرق استان ادلب حاکیست، فشار عناصر تروریستی در ماه مبارک رمضان بر هزاران شهروند بی گناه افزایش یافته است.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به بحرانی شدن وضعیت شهروندان محاصره شده خبر داد و گفت: عناصر تروریستی در روزهای گذشته به شدت حملات خود افروده اند و همین مسئله کار را برای مردم بسیار سخت کرده است.

این منبع میدانی با بیان این که تروریست ها حتی به زمین های کشاورزی قابل کشت هم رحم نمی کنند، افزود: حملات خمپاره ای عناصر تروریستی به معدود زمین های کشاورزی باقی مانده در حومه شهرک ها متمرکز شده است.

وی نتایج حمله به زمین های کشاورزی مردم محاصره شده را فاجعه بار دانست و افزود: حملات روزهای گذشته باعث شده بخش وسیعی از مزارع به طور کامل سوخته شود و تمامی محصولات نابود شوند.

این منبع میدانی گفت: زمین های کشاورزی سوزانده شده تنها راه تامین بخشی از مواد غذایی مردم محاصره شده محسوب می شد که نابودی آنان ضربه سنگینی را به شهروندان دو شهرک وارد کرد.

به گزارش مشرق، شهروندان محاصره شده در شهرک های الفوعه و کفریا امید داشتند با بذرهای باقی مانده و کاشت آنان مقدار کمی از نیازهای خود را تامین کنند اما تروریست ها به زمین های کشاورزی رحم نکردند.

منابع میدانی در شهرک های محاصره شده همچنان از کمبود مواد غذایی، آب آشامیدنی، تجهیزات پزشکی و دارو خبر می دهند و اعلام کردند: کودکان و مردم الفوعه و کفریا آرزو دارند روزه خود را با نوشیدن آب سرد کافی و حداقل یک قطعه سیب باز کنند.

یکی از شهروندان شهرک های محاصره در گفت وگو با مشرق به وضعیت سخت مردم اشاره کرد و گفت: در ۳ سال گذشته هرماه برای شهروندان ماه رمضان بوده چرا که کمبود آب آشامیدنی و مواد غذایی به انداره کافی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    35 4
    لعنت خدا بر صهیونیست جهانی
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    20 4
    مرگ بر تکفیری وهابی مرگ بر آل سعود مرگ بر اسرائیل
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    23 3
    این وهابیون از خدا بی خبر و تخم و ترکه های بن لادن که دست ساز کیلیتون عوضی و جرج دبلیو گوش هستند با این کار خود پلنگان تیز چنگ ارتش سوریه و سپاهیان همیشه قهرمان مقاومت را برای نابودی خود تحریک می کنند چون مقاومت نمی تواند بگذارد که چبهه النصره و وهابیون کودکان و زنان و پیرزنان و پیر مردان دو شهر فوعه و کفریا را مجددا با لب تنشه و شکم گرسنه به جرو شیعه و مسلمان بودن قتل عام کنند و انشاالله بزودی فاتحه این حیوانات را خواهند خواند ولی این هشداری باشد تا اصلاح طلبان کج فکر فریاد وا مظلوما سر ندهند و برگرفته از سخنان ابوموسی العشعری جاهل که می گفت حرام است حرام است جنگ با حرم رسول خدا حرام است و با این حرف نسنجیده عده ای از کوفیان را به لشگر طلحه و زیسر برای کشته شدن فرستاد و برادر روی برادر شمشیر کشید ؟ و حالا افساد طلبان داخلی وا مظلوما سردهند و بگویند حرام است حرام است جنگ با عمال ال سعود و نوکران اسرائیل و امریکا حرام است چون آنها به زبان پیامبر (عربی) تکلم می کنند!؟؟؟
  • مصطفی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    17 1
    خدایا از سره تقصیرمات ما بگذر اگه ادمایی مثل من میرفتن سوریه ...الان این شیعیان در محاصره نبودن....ادمای گناه کاری مثل من توفیق مدافع حرم شدن رو پیدا نمی کنند افسوس
  • AE ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    8 14
    ثمرات اعتماد به آل عثمانی
  • حسن IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    28 8
    اخر نامردی بی وجدانی .خدایا کمکشون کن .اون سلبریتی های بی وجدان غربگرایی که میگن ما نباید به سوریه کمک کنیم چشمشون باز کنن مردم بی گناه فوعه و کفریا رو ببینن نامردا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس