فوعه و کفریا

عناصر تروریستی برای تلافی و جبران شکست های خود در دمشق این حمله را ترتیب دادند اما به نتیجه ای نرسیدند.

به گزارش مشرق، نیمه شب گذشته، شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا در شمال شرق استان ادلب شاهد حملات سنگین عناصر تروریستی بود و این درگیری ها بیش از ۲ ساعت ادامه پیدا کرد.

یک منبع میدانی در شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: عناصر تروریستی برای تلافی و جبران شکست های خود در دمشق این حمله را ترتیب دادند اما به نتیجه ای نرسیدند.

این منبع میدانی افزود: عناصر تروریستی که با شکست مفتضحانه مناطق اشغالی دمشق را تخلیه کردند و به شمال انتقال داده شدند به همراه متحدان شان عامل اصلی این حملات بودند و درصدد انتقام گیری برآمدند اما بازهم ناکام ماندند.

وی به جزئیات حملات شب گذشته به شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا اشاره کرد و گفت: عناصر تروریستی حملات خود را مزارع «الصواغیه» علیه نیروهای دفاع مردمی در ورودی شرق شهرک الفوعه آغاز کردند.

این منبع میدانی با بیان این که توپخانه تروریست ها همزمان دهها خمپاره به سمت ورودی شرقی شهرک و مناطق مسکونی شلیک کردند، افزود: نیروهای دفاع مردمی به خوبی توانستند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند و واکنش نشان دهند.

در جریان درگیری های شب گذشته حدود ۳۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ براساس اطلاعات به دست آمده یک تن از نیروهای دفاع مردمی به نام «عمار حاج موسی» در درگیری های شب گذشته به شهادت رسید.

شهید «عمار حاج موسی»

به گزارش مشرق، «احمد یاسر الراعی و محمد قدور حسین» دو تن دیگر از نیروهای دفاع مردمی بودند که در جریان حملات شب گذشته مجروح شدند؛ خبرها حاکیست، نیروهای دفاع مردمی در تمامی مناطق در حالت آماده باش هستند.

براساس اعلام منابع میدانی، احتمال حمله مجدد تروریست ها به شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا همچنان وجود دارد چرا که آنان درصدد هستند به هر شیوه ممکن شکست های خود را در استان دمشق تلافی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    53 5
    الان لازمه که بهشون پشتیبانی هوایی داده بشه.
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
    21 2
    باید مقاومت در آن منطقه تا آزادسازی فوعه پیش میرفت و عملیات ادامه میداد و بعد متوقف میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس