رونالدو و فلورنتینو پرس

افزایش تنش‌ها میان رونالدو و رئال مادرید/ مقدمات جدایی کریس از کهکشانی‌ها فراهم شد یک نشریه اسپانیایی از محتمل‌تر شدن خروج ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از این تیم خبر داده است.

به گزارش مشرق، نشریه مارکای اسپانیا نوشته است که باشگاه رئال مادرید و کریستیانو رونالدو یک بار دیگر به طور جدی به مرز پایان دادن به همکاری‌شان نزدیک شده‌اند و این بار دیگر این اتفاق واقعاً ممکن است رخ دهد.

پس از آنکه، فلورنتینو پرس، خوسه آنخل سانچس و ژرژ مندز در روز سه‌شنبه با یکدیگر ملاقات کردند تا مفاد قرارداد رونالدو را مرور کنند، به نظر می‌رسد که آینده این بازیکن پرتغالی هر روز مبهم‌تر می‌شود.

رونالدو در حال حاضر در هر فصل 21 میلیون یورو از رئال مادرید حقوق می‌گیرد که این رقم تا 37 میلیون یورویی که نیمار از پاری‌سن‌ژرمن و 50 میلیون یورویی که لیونل مسی از بارسلونا می‌گیرد فاصله دارد.

طبق گزارشی که نشریه مارکا نزدیک به یکسال پیش به دنبال دوازدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف منتشر کرد، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به ستاره تیمش وعده داده بود که به پاداش عملکرد خوبش در آن فصل حقوق او را افزایش خواهد داد اما طبق اخباری که از منابع نزدیک رونالدو منتشر شده، رقمی که پرس برای ستاره پرتغالی در نظر گرفته 30 میلیون یورو خالص پرداختی در سال بوده که شامل 25 میلیون یورو حقوق پایه و 5 میلیون یورو پاداش بوده که مورد پذیرش مهاجم سابق منچستریونایتد واقع نشده است.

رونالدو با توجه به تأثیرگذاری که در سه قهرمانی متوالی اخیر کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا داشته، رقم پیشنهادی پرس را کافی نمی‌داند به خصوص او از گوشه و کنار می‌شوند که رئالی‌ها قصد دارند با پیشنهاد حقوق 37 میلیون یورو در فصل، نیمار را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرند. به همین دلیل در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه میان مدیران باشگاه و مدیربرنامه‌های رونالدو برگزار شد، پیشنهاد قهرمان اروپا رد شد.

ظاهراً رونالدو بی‌میلی رئالی‌ها برای افزایش حقوق او را نشانه‌ای از تمایل این باشگاه برای فروش او می‌داند و به همین دلیل از باشگاه خواسته است که با فروش او موافقت کند و برای اولین بار در 9 سالی که از زمان پیوستنش به کهکشانی‌ها می‌گذرد و در حالی که تا سال 2021 با آنها قرارداد دارد، با درخواستش جهت ترک سانتیاگو برنابئو موافقت شده است. این در حالیست که غرامت فسخ قرارداد رونالدو با رئال مادرید یک میلیارد یورو است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس