فیگو و رونالدو

ستاره پیشین فوتبال ملی پرتغال درباره وضعیت کریستیانو رونالدو گفت: اکنون زمان مناسبی برای حرف زدن در این باره نیست و باید بگویم که جام جهانی در تصمیم رونالدو بی اثر نخواهد بود.

سرویس ورزش مشرق - لوئیس فیگو در مصاحبه با آس اسپانیا در خصوص آخرین وضعیت کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: من جدا از سمت و وضعیتم در فوتبال پرتغال و لالیگا، دوست صمیمی کریس هستم و پس از قهرمانی رئال مادرید او قبل از صحبت با اعضای خانواده و حتی مدیرعامل باشگاه رئال مادرید، با من مشورت کرد و چیزهایی می دانم که خبرنگاران و حتی وکیل رسمی او هرگز نمی دانند.

فیگو ادامه داد: وقتی تیم قهرمان می شود، صحبت کردن از رفتن یا ماندن صحیح نیست و بازیکنان علاقه ندارند شادی خود را که برایش یک فصل کامل زحمت کشیده اند، خیلی زود تمام کنند و خیلی جدی بر سر میز مذاکره بنشینند.

هم وطن رونالدو ادامه داد: تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه کار بسیار سختی در پیش دارد، رونالدو آدم احساساتی است و من به خوبی او را درک می کنم، او با تیم پرتغال در قله فوتبال اروپا ایستاد و اکنون می خواهد چنین تجربه نابی را در سطح جهانی تجربه کند، البته پرتغال کار بسیار سختی در پیش دارد و من باید در این مورد صادق و بی طرف باشم و بگویم که تیم ملی کشورم را شانس اول قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه نمی دانم اما برایش بهترین ها را آرزو می کنم.

شک ندارم که نتایج کسب شده در جام جهانی در تصمیمی که رونالدو درباره آینده خود می گیرد، هرگز بی اثر نیست و اگر پرتغال ناکام بزرگ مرحله گروهی باشد، رونالدو شاید رئال مادرید را به سرعت رها کند، شاید به نظر بی ربط برسد اما او یک فرد بسیار احساساتی است و ناکامی در جام جهانی اعصاب او را به هم خواهد ریخت. 

فیگو در پایان گفت: کریس به دنبال ثروت در فوتبال نیست و تنها می خواهد از زندگی خود لذت ببرد، این مرحله از فوتبال بسیار پیچیده است چرا که ستاره فوتبال دیگر به دنبال پول نیست و یک تیتر عجیب در یک روزنامه چنان او را به هم می ریزد که شاید تصمیم عجیب بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس