کد خبر 86227
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۱

احمد پورنجاتي از نمایندگان عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم كه از فعالين تحصن مجلس ششم نيز بود، با انتشار نامه‌اي به دختران محمد نوري‎زاد، فیلم پخش شده از او در اینترنت را فتوشاپی خواند.

به گزارش مشرق به نقل از رجا، پورنجاتي در اين نامه كوتاه اما سراسر توهين تعابير بي‌ادبانه متعددي را از جمله "عو عو كردن سگان"، "هاپ هاپ"، "لجن‌خواری"، "حرامزاده‌گی"، "رذالتی"، "سیاهچاله‌های دروغ و فریب و پلشتی و سنگواره زالوهای مندرس"، "دلپیچه ترحم انگیز در كالبد زهراگین خرچنگ‌های سمی"، " سالوس"، " دیوانه"، "زن‌باره"، "جادوگر"، "خوكان نجاست خوار"، "شكمبه عفن" و‌ "دزدان عقل و دل و دین" به‌كار برده است.

نكته قابل توجه اينكه احمد پورنجاتي نيز مانند نوري‌زاد تا كنون چند دور چرخيده و با انواع و اقسام جريان‌هاي سياسي از راست‌هاي سنتي گرفته تا طيف‌هاي تندرو جريان تجديدنظر طلب همكاري داشته است.

پورنجاتي در دوره‌اي كه حجت‌الاسلام ري‌شهري وزير اطلاعات بود، براي مدتي در اين وزارت‌خانه مسئوليت داشت، در دهه 70 به بعثه مقام معظم رهبري رفت و در دوره‌اي قائم مقام حجت‌الاسلام ري‌شهري در بعثه مقام معظم رهبري در حج بود، سپس به صداوسيما آمد و در دوره‌اي كه علي لاريجاني رئيس سازمان صداوسيما بود، قائم مقام وي بود، در انتخابات خرداد 76 به جريان دفاع از ارزش‌ها پيوست كه حامي ري‌شهري بودند، پس از آن، به جريان دوم خردادي نزديك شد و با انتشار يادداشت‌هايي در روزنامه‌هاي زنجيره‌اي خط خود را جدا كرد و در ليست جريان تندرو براي مجلس ششم قرار گرفت، با طرح‌هاي ساختارشكنانه در اين مجلس همكاري كرد و در تحصن نمايندگان مجلس ششم نيز فعال بود.
وي پس از كنار رفتن جريان تجديدنظر طلب از قدرت بار ديگر به حجت‌الاسلام والمسلمين ري‌شهري نزديك شد و در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم به‌عنوان توليت آستان ادامه فعاليت داد و در عين حال، به نوشتن مقاله‌هاي تند در روزنامه‌هاي زنجيره‌اي ادامه داد. پورنجاتي در انتخابات خرداد 88 نيز به‌عنوان عضو اصلي ستاد موسوي فعال بود و به شهرهاي مختلف كشور سفر كرد.

با اين حال، پورنجاتي كه سرگذشت نسبتاً مشابهي با نوري‌زاد داشته و گويا با وي هم‌ذات پنداري مي‌كند، با انتشار نامه‌اي به دختران نوري‌زاد، علاوه بر ده‌ها ناسزايي كه در اين نامه ده خطي به منتشر كنندگان فيلمي داده است كه نفاق نوري‌زاد را آشكار كرده است، يك نكته خنده‌دار نيز عنوان كرده است. وي مدعي است كه اين فيلم فوتوشاپي است و مي‌نويسد: «اینك، در زمانه‌ای كه همه چیز " فتوشاپ"می‌شود، چه باك اگر، خوكان نجاست خوار، شكمبه عفن خود را "فیلم "كنند و بر سر "محمد ما" فروریزند؟!»

بيان اين نظر از سوي كسي كه سال‌ها قائم مقام سازمان صداوسيما بوده اما هنوز تشخيص نمي‌دهد كه فوتوشاپ كه اسمش نيز روي آن است،‌ ابزار كار كردن بر روي عكس است نه فيلم. اما اين ادعا اين‌قدر مضحك است كه حتي شخص نوري‌زاد نيز كه در اثر اين فيلم رسوا شده و ترجيح داده است فعلاً بساط شرم‌نامه‌هايش را جمع كند، سعي كرده اساساً به محتواي فيلم ورود نكند و اساساً ادعاهايي نظير فوتوشاپي! بودن آن را مطرح نكرده، چرا كه هر بيننده‌اي مي‌تواند به‌راحتي با دسترسي به فيلم منتشر شده بر روي اينترنت تشخيص دهد كه اين فيلم واقعي است.
 
برای دیدن اصل فیلم اینجا را کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    اسکلا ...یعنی واقعا منظورشو نفهمیدین ؟
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    يكي از پست هاي پور نجاتي را فراموش كرده ايد ، پور نجاتي در زماني كه ناطق نوري وزير كشور بود مدير كل سياسي وزارت كشور بود . ضمنأ در زمان قائم مقامي پور نجاتي در امور سيماي رسانه ملي پاي نوري زاد به تلويزيون باز شد و علي رغم مخالفتهايي در همان زمان با ورود نوري زاد به عرصه توليد تلويزيون ميشد ، او همواره از حمايت پورنجاتي برخوردار بود . خيلي از افراد آگاه و دلسوز از همان زمان پور نجاتي را از لحاظ مواضع سياسي او با يك صفت و ويژه گي ميشناختند كه بنده در بيان آن صفت و ويژه گي ، كمي دچار مشكل ميشوم آما حالا كه پور نجاتي خود حد و حريم اخلاق را شكسته ( البته مثل هميشه ) و اينهمه الفاظ زشت و ركيك را به زبان آورده ، فكر نميكنم مشكلي وجود داشته باشد كه بگويم سالهاست كه پور نجاتي به عنوان يك ... سياسي شناخته شده است
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    فتوشاپ CS4 و CS5 قابلیت کار بر روی فرمتهای ویدئویی را نیز دارد. باز هم سانسور کنید
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    باهوش تو که فهمیدی بگو
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    از کوزه همان برون تراود که در اوست! واقعا این انسانهای بی فرهنگِ بد فکر پلید سخن داعیه ی مردم داری و تمدن دارند ؟!!!!
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    باور نکردنیه! چقدر چندش آور بود این فیلم.
  • باكي ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    اين ملعون منظورش چيز ديﮕري است.
  • عمو ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    تو چی دکتر جون؟ فهمیدی؟
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    0 0
    خوش به حال شما و این مملکت که روز به روز افرادی با سوابق اینچنینی به شخصیت هایی آنچنینی تبدیل می شوند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس