کد خبر 862155
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
ایگواین

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر احتمال جدایی‌اش از یوونتوس را قوت بخشید.

به گزارش مشرق، گونسالو ایگواین می‌گوید فعلاً هنوز بازیکن یوونتوس است اما لیگ برتر انگلیس تورنمنت جذابی است که دوست دارد بازی در آن را تجربه کند.

شایعه‌‌ای به تازگی منتشر شده مبنی بر اینکه بیانکونری قصد دارد مهاجم سابق ناپولی که 2 سال پیش او را در ازای 90 میلیون یورو خرید را 60 میلیون یورو بفروشد و برنامه معاوضه وی با هموطنش در اینتر، مائورو ایکاردی را هم در سر دارد.

ایگواین در گفت‌و‌گو با ESPN آرژانتین در خصوص این موضوع گفت: من با یوونتوس قرارداد دارم و هنوز هم هیچ کسی چیزی جز این به من نگفته است. من بسیار خونسرد هستم و فعلاً تمام فکر و ذهنم با یوونتوس است. لیگ برتر انگلیس؟خب البته من این لیگ را بسیار دوست دارم چون به نظر زیباترین لیگ دنیاست و می‌‌خواهم یک روز در آنجا بازی کنم.

ایگواین سپس به سؤالاتی درباره دو هم‌تیمی‌اش در یوونتوس - جان لوئیجی بوفونی که از یووه جدا شد و پائولو دیبالا هموطنش در تیم ملی آرژانیتن - هم پاسخ داد و عنوان کرد: بازی با بوفون حیرت‌آور بود، همینطور دوست بودن با او. تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که بوفون آدم فوق‌العاده‌ای است، چه در داخل میدان چه خارج از آن. او به من گفت که بازی‌های‌مان را تماشا خواهد کرد. او بدون شک به آرژانتین گرایش دارد. در مورد دیبالا هم باید بگویم که او دفعه قبلی که به تیم ملی دعوت نشد، ضربه بدی خورد اما الان خوشحال و خونسرد است و می‌خواهد با تمام توانش برای تیم ملی تلاش کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس