کد خبر 861751
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
رژیم صهیونیستی

وبگاه دبکافایل به نقل از منابع نظامی و محلی سوری گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در نقاط مختلفی از مرز سوریه و لبنان مستقر شده و جنگنده‌های آنها نیز مشغول گشت‌زنی در منطقه هستند.

به گزارش مشرق، با افزایش نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع جنگ تمام عیار با گروه‌های مقاومت در منطقه، منابع محلی از استقرار نیروهای صهیونیست در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

وبگاه امنیتی «دبکافایل» وابسته به منابع امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که امروز (دوشنبه) ارتش این رژیم در حال سازمان‌دهی و استقرار گردان‌های بزرگی از نظامیان خود در مرزهای سوریه و لبنان است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات نقشه آمریکا برای جولان

دبکافایل به نقل از منابع نظامی سوریه (که نامشان را فاش نکرد) نوشت که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به طور مداوم در حال گشت‌زنی بر فراز مناطق مرزی و محل استقرار نظامیان خود هستند.

این پایگاه همچنین به نقل از منابع محلی سوری گزارش داد که شاهدان عینی تانک‌های اسرائیلی را دیده‌اند که در بلندی‌های جولان اشغالی، مشرف به منطقه قنیطره در سوریه، مستقر شده‌اند.

این در حالی است که طی چند هفته اخیر تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در همسایگی فلسطین اشغالی از جمله دولت سوریه، حزب‌الله و حماس افزایش یافته است.

جدیدترین تبادل آتش رژیم صهیونیستی با سوریه در بامداد پنجشنبه 20 اردیبهشت رخ داد که جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات راکتی ادعایی به بلندی‌های جولان اشغالی، تجاوز هوایی گسترده‌ای را به خاک سوریه شروع کردند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این راکت‌ها از سوی نیروهای حامی ایران شلیک شده و در پاسخ به آن، پایگاه‌هایی که مدعی حضور ایران در آن بودند را هدف قرار دادند.

همچنین با شدت گرفتن نگرانی‌ها از وقوع جنگ و شلیک شدن روزانه هزاران فروند موشک و راکت به سمت پایگاه‌های رژیم صهیونیستی، به تازگی یک شرکت خصوصی در اراضی اشغالی برای اولین بار بیمه‌نامه حملات موشکی ارائه کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس