کد خبر 861750
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
پرو

لیست ۲۳ نفره تیم ملی پرو برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام شد.

به گزارش مشرق، اسامی 23 بازیکن تیم ملی پرو برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه امروز (دوشنبه) از سوی ریکاردو گارکا، سرمربی این تیم اعلام شد.

دروازه‌بان‌ها: کارلوس کاسدا، ژوزه کاروالیو و پدرو گایسه

مدافعان: لوئیس آدیونکولا، آلدو کورسو، میگل ترائوکو، کریستین راموس، آلبرتو رودریگس، میگل آرائوخو، نیلسون لویولا و اندرسون سانتاماریا.

هافبک‌ها: ادریسون فلورس، پائولو اورتادو، رناتو تاپیا، یوشیمار یوتون، پدرو آکینو، کریستین کوئوا و ویلدر کارتاگنا

مهاجمان: پائولو گوئررو، آندره کاریو، جفرسون فارفان، سرخیو پنا، اندی پولو، رائو ریودیاس.

پائولو گوئررو که در لیست 24 نفره پرو قرار نداشت، با توجه به بخشیده شدن محرومیتش توانست مسافر جام جهانی شود.

گوئررو در ماه اکتبر سال 2017 بعد از بازی مقابل آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، تست دوپینگ داد که نتیجه آن مثبت بود و مشخص شد که او از یک ماده مخدر مشتق شده از کوکایین استفاده کرده است. او اما ادعا کرد که این ماده نیروزا نبوده و به این ترتیب دوپینگ نکرده است. گوئررو حتی مدعی شده که این ماده را به صورت ناخواسته و در یک چای آلوده مصرف کرده است. با این حال آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) کاپیتان تیم ملی پرو را برای یک سال از حضور در میادین محروم کرد که این مدت شامل اولین حضور پرو در جام جهانی از سال 1982 می‌شد.

این محرومیت با اعتراض گوئررو به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) برای مدت موقت به حالت تعلیق درآمد، اما این سازمان هم در ماه جاری محرومیت گوئررو را تأیید کرد و آن را به 14 ماه افزایش داد تا او اعتراض خود را به دادگاه عالی سوئیس ببرد و این دادگاه اکنون او را تبرئه کرده است. دادگاه CAS صبح امروز (پنجشنبه) اعلام کرده بود در صورت تبرئه شدن گوئررو توسط دادگاه عالی سوئیس، دیگر در پروسه قانونی حضور او در جام جهانی دخالت نمی‌کند و به حکم این دادگاه برای لغو محرومیتش اعتراضی نخواهد داشت.

تیم ملی پرو در گروه C جام جهانی با دانمارک، استرالیا و فرانسه مصاف خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس