کد خبر 861674
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
علیرضا رحیمی

تنها چند روز از انتخاب پر حاشیه سرپرست تیم ملی نوجوانان می‌گذرد که فدراسیون بسکتبال رئیس کمیته مربیان و آموزش را نیز انتخاب کرد و دوباره انتقادهای زیادی را به وجود آورد.

به گزارش مشرق، قحط الرجال ادامه دارد و در شرایطی که بسیاری از اهالی بسکتبال و اهل فن این رشته همچنان دور از میدان عمل هستند و به کار دعوت نمی‌شوند، رئیس فدراسیون بسکتبال طی حکمی علیرضا رحیمی سرپرست هیات استان البرز را به عنوان مسئول کمیته مربیان و آموزش فدراسیون انتخاب کرده که این انتخاب نیز انتقاد بسیاری از بسکتبالی‌ها را در پی داشته است.

پیش از این مسعود قاسمی در کنار شغل‌های زیادش مسئول کمیته مربیان هم بود که رامین طباطبایی به این دلیل تحت فشار بود و حالا طی حکمی رحیمی را به عنوان مسئول جدید دو کمیته مهم فدراسیون انتخاب کرده است. 

با انتشار این خبر اهالی بسکتبال انتقادهای زیادی داشته‌اند چرا که رحیمی سابقه بسکتبالی ندارد و مشخص نیست چطور می‌خواهد دو کمیته مهم آموزش و مربیان را اداره کند.

از طرف دیگر توسعه بسکتبال در استان‌ها یکی از شعارهای اصلی رامین طباطبایی بود اما با این انتخاب استان البرز هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد چرا که سرپرست آن باید تمام انرژی خود را برای دو کمیته پر کار فدراسیون بگذارد و مشخص نیست چه زمانی فعالیت‌های استان انجام خواهد شد.

یکی از مواردی که این روزها شنیده می شود تاثیر دو نفر از اعضای کمیته فنی بر انتخاب‌های رامین طباطبایی است که اصلی ترین انتقادهای اهالی بسکتبال هم به این موضوع است. 

در سایت هیات بسکتبال استان البرز درباره سوابق رحیمی نوشته شده:

علیرضا رحیمی متولد ۱۳۴۶ در گرگان و دارای دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش فیزیولوژی ورزش از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است. رحیمی سوابقی در امور تدریس، عضویت در هیات علمی دانشگاه و امور اجرایی دانشگاه‌ها دارد. او سابقه عضویت در انجمن ورزشی ایران-کره جنوبی، عضویت در هیات رییسه و دبیر کلی فدراسیون‌هایی نظیر کبدی، شنا و کمیته ملی المپیک را نیز دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس